Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60190
Название: Аналіз маркетингової діяльності та напрямки її вдосконалення підприємства-виробника морозива (на прикладі ТМ "Рудь" АТ "Житомирський маслозавод")
Авторы: Маня, Ольга Вячеславівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові інструменти
діджиталізація
інтернет-маркетинг
тренд
брендинг
бренд-менеджмент
дипломна робота
Дата публикации: 20-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Висока конкуренція на ринку серед вітчизняних та зарубіжних виробників, карантинні заходи, спричинені пандемією COVID-19, фінансово-економічна нестабільність в країні та повномасштабне російське вторгнення формують умови перегляду маркетингового підходу та інструментів сучасними підприємствами. Актуальною залишається проблема здійснення ефективної маркетингової політики в умовах обмежених ресурсів, а відсутність раціонального використання ускладнює процес конкурентоспроможності на ринку. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування і розробка практичних рекомендацій формування системи управління маркетинговою діяльністю для ТМ «Рудь». Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності ТМ «Рудь» АТ "Житомирський маслозавод" на ринку морозива, а предметом – чинники та напрями формування та реалізації комплексу маркетингу ТМ «Рудь».
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60190
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маня_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.