Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60218
Title: Аналіз маркетингової комунікаційної політики для ТМ «Яготинське» в діджитал середовищі
Authors: Помісячна, Оксана Михайлівна
Keywords: маркетингові комунікації
інструменти
реклама
Інтернет-просування
підприємство
динаміка
тенденції ринку
молочний ринок
Яготинське
дипломна робота
Issue Date: 22-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Актуальність теми зумовлюється тим, що сьогодні для задоволення потреб споживачів недостатньо лише кількісного виробництва, одним з ключових факторів успішної діяльності підприємств є створення ефективної системи маркетингових комунікацій. Інформаційний простір споживачів переповнений, тому в час боротьби за увагу споживача маркетингові комунікації займають визначальне місце. Ефективна маркетингова комунікаційна стратегія потребує постійного оновлення, адже в сучасних мінливих умовах популярність одних засобів просування швидко змінюється на інші. Тому підприємства повинні оновлювати маркетингові комунікації, якщо визначені цілі підприємства не досягаються.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60218
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Помісячна_дипломна_робота.pdfДипломна робота733.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.