Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСапон, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-07-04T06:56:24Z-
dc.date.available2023-07-04T06:56:24Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60225-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі, де соціальні медіа визначають спосіб спілкування та інформаційної взаємодії, роль цих платформ у маркетингу та побудові взаємовідносин між брендами та клієнтами набуває все більшої значущості. Соціальні медіа стають потужним інструментом для сприяння прихильності клієнтів до бренду, формування позитивного сприйняття та встановлення довгострокових зв’язків. Актуальність теми "Дослідження впливу соціальних медіа на прихильність клієнтів до бренду" очевидна у контексті активного розвитку технологій та зростаючої популярності соціальних медіа. Шляхом аналізу та порівняння із відомими розв'язаннями проблеми, стає очевидним, що розуміння впливу соціальних медіа на ставлення клієнтів до бренду є необхідним для розвитку відповідної сфери маркетингових досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічні напрями розвиткуuk_UA
dc.subjectкласифікація стратегійuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження впливу соціальних медіа на прихильність клієнтів до брендуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сапон_дипломна_робота.pdfДипломна робота936.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.