Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60225
Назва: Дослідження впливу соціальних медіа на прихильність клієнтів до бренду
Автори: Сапон, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: стратегія
стратегічні напрями розвитку
класифікація стратегій
операційна діяльність
маркетингова діяльність
управління
стимулювання збуту
дипломна робота
Дата публікації: 23-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, де соціальні медіа визначають спосіб спілкування та інформаційної взаємодії, роль цих платформ у маркетингу та побудові взаємовідносин між брендами та клієнтами набуває все більшої значущості. Соціальні медіа стають потужним інструментом для сприяння прихильності клієнтів до бренду, формування позитивного сприйняття та встановлення довгострокових зв’язків. Актуальність теми "Дослідження впливу соціальних медіа на прихильність клієнтів до бренду" очевидна у контексті активного розвитку технологій та зростаючої популярності соціальних медіа. Шляхом аналізу та порівняння із відомими розв'язаннями проблеми, стає очевидним, що розуміння впливу соціальних медіа на ставлення клієнтів до бренду є необхідним для розвитку відповідної сфери маркетингових досліджень.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60225
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сапон_дипломна_робота.pdfДипломна робота936.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.