Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60225
Название: Дослідження впливу соціальних медіа на прихильність клієнтів до бренду
Авторы: Сапон, Анжеліка Володимирівна
Ключевые слова: стратегія
стратегічні напрями розвитку
класифікація стратегій
операційна діяльність
маркетингова діяльність
управління
стимулювання збуту
дипломна робота
Дата публикации: 23-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): У сучасному світі, де соціальні медіа визначають спосіб спілкування та інформаційної взаємодії, роль цих платформ у маркетингу та побудові взаємовідносин між брендами та клієнтами набуває все більшої значущості. Соціальні медіа стають потужним інструментом для сприяння прихильності клієнтів до бренду, формування позитивного сприйняття та встановлення довгострокових зв’язків. Актуальність теми "Дослідження впливу соціальних медіа на прихильність клієнтів до бренду" очевидна у контексті активного розвитку технологій та зростаючої популярності соціальних медіа. Шляхом аналізу та порівняння із відомими розв'язаннями проблеми, стає очевидним, що розуміння впливу соціальних медіа на ставлення клієнтів до бренду є необхідним для розвитку відповідної сфери маркетингових досліджень.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60225
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сапон_дипломна_робота.pdfДипломна робота936.56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.