Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60249
Название: Розроблення стратегії онлайн-маркетингу компанії (на прикладі АТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»»)
Авторы: Сорока, Марія Романівна
Ключевые слова: стратегія онлайн-маркетингу
соціальні мережі
Інтернет-маркетинг
SEO
дипломна робота
Дата публикации: 23-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): У сучасному світі онлайн-маркетинг стає все більш важливим і необхідним інструментом для підприємств у всіх галузях. За допомогою онлайн-каналів та інструментів маркетингу компанії можуть досягти більшої ефективності, залучити нових клієнтів, підвищити свою видимість та збільшити продажі. АТ Київська кондитерська фабрика "Рошен" є провідною українською компанією у сфері кондитерських виробів, і розвиток онлайн-маркетингу може стати вагомим фактором для зміцнення її позиції на ринку та збільшення конкурентоспроможності. При розробленні стратегії онлайн-маркетингу для компанії АТ Київська кондитерська фабрика "Рошен", було враховано досвід і дослідження кількох видатних науковців як з України, так і з-за кордону: Петренко І.А. (Україна): В своїх дослідженнях він акцентує увагу на важливості розроблення іміджу компанії в онлайн-середовищі та впровадження інтерактивних маркетингових стратегій, Котлер Ф. (США): Як один з провідних світових маркетологів, Котлер висвітлює важливість використання цифрових каналів комунікації та інтернет-маркетингу для досягнення конкурентних переваг, Чаффі М.А. та Елліс-Чадвік А. (Велика Британія): У своїх дослідженнях вони наголошують на важливості стратегічного планування та впровадження ефективних онлайн-маркетингових підходів та Райс Е. (США): Вона досліджує та розробляє стратегії інтернет-маркетингу, зокрема, залучення цільової аудиторії через соціальні мережі та оптимізацію веб-сайту.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60249
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сорока_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.