Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShagdoun, Abdulla Nasser-
dc.contributor.authorШагдоун, Абдалах Нассер-
dc.date.accessioned2023-07-05T07:34:42Z-
dc.date.available2023-07-05T07:34:42Z-
dc.date.issued2023-06-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60409-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.uk_UA
dc.description.abstractIn the conditions of globalization, the need for the development of international activities is becoming more urgent for enterprises of different countries, which allows to expand sales markets, increase competitiveness, establish business ties, and find new business partners. International marketing strategy contributes to increasing the efficiency of international activities based on the final analysis of foreign markets, systematization of information about suppliers, competitors and consumers. Transnational corporations have unique experience in developing and implementing an international marketing strategy. These strategies are implemented with a high level of efficiency, which provides corporations with increased competitiveness in the global market. An important feature of the international marketing strategies of transnational corporations (TNCs) is their significant flexibility in the dynamic global environment, high focus on ensuring profitability, significant awareness of consumer tastes and preferences. Marketing strategies of TNCs are built taking into account modern processes of internationalization of the world economy and take into account economic, political-legal and socio-cultural factors.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах глобалізації для підприємств різних країн стає все більш актуальною потреба у розвитку міжнародної діяльності, що дозволяє розширювати ринки збуту, підвищувати конкурентоспроможність, налагоджувати ділові зв’язки, знаходити нових ділових партнерів. Стратегія міжнародного маркетингу сприяє підвищенню ефективності міжнародної діяльності на основі остаточного аналізу зовнішніх ринків, систематизації інформації про постачальників, конкурентів і споживачів. Транснаціональні корпорації мають унікальний досвід розробки та реалізації міжнародної маркетингової стратегії. Ці стратегії реалізуються з високим рівнем ефективності, що забезпечує корпораціям підвищення конкурентоспроможності на світовому ринку. Важливою особливістю міжнародних маркетингових стратегій транснаціональних корпорацій (ТНК) є їх значна гнучкість у динамічному глобальному середовищі, висока орієнтація на забезпечення прибутковості, значна обізнаність про смаки та вподобання споживачів. Маркетингові стратегії ТНК будуються з урахуванням сучасних процесів інтернаціоналізації світової економіки та враховують економічні, політико-правові та соціокультурні фактори.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjecttransnational corporationuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectdevelopment stagesuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectpersonnel marketinguk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectтранснаціональна корпораціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectетапи розвиткуuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectмаркетинг персоналуuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleMarketing activity of transnational corporationsuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингова діяльність транснаціональних корпораційuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шагдоун_дипломна_робота.pdfДипломна робота789.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.