Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60409
Назва: Marketing activity of transnational corporations
Інші назви: Маркетингова діяльність транснаціональних корпорацій
Автори: Shagdoun, Abdulla Nasser
Шагдоун, Абдалах Нассер
Ключові слова: transnational corporation
marketing activity
development stages
competitive advantage
personnel marketing
price
graduate work
транснаціональна корпорація
маркетингова діяльність
етапи розвитку
конкурентна перевага
маркетинг персоналу
ціна
дипломна робота
Дата публікації: 24-чер-2023
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): In the conditions of globalization, the need for the development of international activities is becoming more urgent for enterprises of different countries, which allows to expand sales markets, increase competitiveness, establish business ties, and find new business partners. International marketing strategy contributes to increasing the efficiency of international activities based on the final analysis of foreign markets, systematization of information about suppliers, competitors and consumers. Transnational corporations have unique experience in developing and implementing an international marketing strategy. These strategies are implemented with a high level of efficiency, which provides corporations with increased competitiveness in the global market. An important feature of the international marketing strategies of transnational corporations (TNCs) is their significant flexibility in the dynamic global environment, high focus on ensuring profitability, significant awareness of consumer tastes and preferences. Marketing strategies of TNCs are built taking into account modern processes of internationalization of the world economy and take into account economic, political-legal and socio-cultural factors.
В умовах глобалізації для підприємств різних країн стає все більш актуальною потреба у розвитку міжнародної діяльності, що дозволяє розширювати ринки збуту, підвищувати конкурентоспроможність, налагоджувати ділові зв’язки, знаходити нових ділових партнерів. Стратегія міжнародного маркетингу сприяє підвищенню ефективності міжнародної діяльності на основі остаточного аналізу зовнішніх ринків, систематизації інформації про постачальників, конкурентів і споживачів. Транснаціональні корпорації мають унікальний досвід розробки та реалізації міжнародної маркетингової стратегії. Ці стратегії реалізуються з високим рівнем ефективності, що забезпечує корпораціям підвищення конкурентоспроможності на світовому ринку. Важливою особливістю міжнародних маркетингових стратегій транснаціональних корпорацій (ТНК) є їх значна гнучкість у динамічному глобальному середовищі, висока орієнтація на забезпечення прибутковості, значна обізнаність про смаки та вподобання споживачів. Маркетингові стратегії ТНК будуються з урахуванням сучасних процесів інтернаціоналізації світової економіки та враховують економічні, політико-правові та соціокультурні фактори.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60409
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шагдоун_дипломна_робота.pdfДипломна робота789.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.