Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60499
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКріпкий, Андрій Сергійович-
dc.date.accessioned2023-07-19T08:23:42Z-
dc.date.available2023-07-19T08:23:42Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60499-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractДаний літак спроектований для польотів в невеликі аеропорти з швидкістю до 810 км/год на висоті 10700 метрів та розраховані на 140 пасажирів. Конструктивно проектований літак підрозділяється на наступні елементи: - фюзеляж, що включає в себе гермокабіни для екіпажу та пасажирів; - крило кесонного типу; - силову установку з турбореактивними двигунами; - шасі. - вертикальне і горизонтальне оперення; Схема літака позначається взаємним розташуванням агрегатів, їх кількістю і формою. На базі визначених схем і аеродинамічного компонування літака грунтуються аеродинамічні і техніко-експлуатаційні властивості. Правильно обрана схема дозволяє підвищити економічну ефективність літака,безпеку та регулярність польотів. Схема літака залежить від: - розташування крила і оперення щодо фюзеляжу, та вибору їх форми; - типу і розташування опор шасі; - розташування двигунів, їх кількості і типу; Фюзеляж являє собою суцільнометалеву конструкцію типу напівмонокок з поперечним набором шпангоутів, повздовжнім набором стрингерів і працюючою обшивкою. Такий тип характерний наявністю відносно не товстої обшивки , підкріпленої стрингерами і шпангоутами. Обтічники основних опор шасі виготовлені з композитних матеріалів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectресурсuk_UA
dc.subjectшасіuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectпланерuk_UA
dc.titleПодовження ресурсу шасі вузькофюзеляжного середньо-магістрального пасажирського літакаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом_Кріпкий(5)_original_14072023_083245.pdfКваліфікаційна робота1.19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.