Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60499
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кріпкий, Андрій Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T08:23:42Z | - |
dc.date.available | 2023-07-19T08:23:42Z | - |
dc.date.issued | 2021-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60499 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. | uk_UA |
dc.description.abstract | Даний літак спроектований для польотів в невеликі аеропорти з швидкістю до 810 км/год на висоті 10700 метрів та розраховані на 140 пасажирів. Конструктивно проектований літак підрозділяється на наступні елементи: - фюзеляж, що включає в себе гермокабіни для екіпажу та пасажирів; - крило кесонного типу; - силову установку з турбореактивними двигунами; - шасі. - вертикальне і горизонтальне оперення; Схема літака позначається взаємним розташуванням агрегатів, їх кількістю і формою. На базі визначених схем і аеродинамічного компонування літака грунтуються аеродинамічні і техніко-експлуатаційні властивості. Правильно обрана схема дозволяє підвищити економічну ефективність літака,безпеку та регулярність польотів. Схема літака залежить від: - розташування крила і оперення щодо фюзеляжу, та вибору їх форми; - типу і розташування опор шасі; - розташування двигунів, їх кількості і типу; Фюзеляж являє собою суцільнометалеву конструкцію типу напівмонокок з поперечним набором шпангоутів, повздовжнім набором стрингерів і працюючою обшивкою. Такий тип характерний наявністю відносно не товстої обшивки , підкріпленої стрингерами і шпангоутами. Обтічники основних опор шасі виготовлені з композитних матеріалів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | ресурс | uk_UA |
dc.subject | шасі | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.subject | планер | uk_UA |
dc.title | Подовження ресурсу шасі вузькофюзеляжного середньо-магістрального пасажирського літака | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диплом_Кріпкий(5)_original_14072023_083245.pdf | Кваліфікаційна робота | 1.19 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.