Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТесля, Анна Петрівна-
dc.date.accessioned2023-07-19T08:40:19Z-
dc.date.available2023-07-19T08:40:19Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60505-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractРизики – невід’ємна частина будь-якої компанії. Не всі типи ризику можуть бути виявлені. Уникнення ризику вимагає від авіакомпанії раціонального прийняття рішень. Однією з основних задач авіакомпаній є мінімізація ризиків. Авіаційна галузь як в Україні так і у світі відіграє важливу роль, її значення в світовій економіці постійно зростає. Цьому сприяє як технологічний розвиток і новітні розробки, так і глобалізація. Але разом з цим збільшується кількість ризиків, вони стають дедалі складнішими і різноманітнішими. На сьогоднішній день цивільна авіація у світі перебуває у кризовому становищі. Українська авіація не є виключенням. Призупинення регулярного авіасполучення 17 березня 2020 року, закриття державних кордонів та інші заходи, які вживають у багатьох країнах задля боротьби з поширенням коронавірусу, спричинили катастрофічне зменшення обсягів повітряного руху. Від цієї ситуації потерпають усі учасники авіаційного ринку. Доходи авіації через пандемію у 2020 упали удвічі порівняно з 2019 роком, або до 419 млрд доларів [1]. У деяких ситуаціях це зовсім закінчилося банкрутством [2]: 1) Air Італія. Air Italy припинила свою діяльність 11 лютого 2020 року. Таким чином вона стала однією з перших авіакомпаній у світі, що пішли з ринку на самому початку боротьби з коронавірусом. Air Italy - наступний після Alitalia перевізник за величиною з базовим аеропортом у Римі. Після публічної заяви про проблеми Air Italy поступово скоротила маршрутну мережу та графік вильотів. Останній рейс вирушив 16 квітня 2020 року. 2) Flybe. Flybe — одна з найвизначніших компаній, що збанкрутували внаслідок епідемії. Ще б пак: на її частку в період розквіту припадало більше половини всіх внутрішніх рейсів у Великій Британії. Авіакомпанія зазнавала фінансових труднощів ще до пандемії COVID-19, а вірус виявився для неї останньою краплею. 5 березня 2020 року Flybe подала заяву про захист від банкрутства. Проте, схоже, не все втрачено, оскільки перевізник планує відновити свою діяльність уже 2021 року, щоправда, під новим керівництвом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectповітряне судноuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectпідтримання льотної придатностіuk_UA
dc.titleМетодологія управління ризиками в системах підтримання льотної придатності експлуатанта ПС в умовах COVID-19uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КВАЛІФІКАЦІЙНА_РОБОТА_ТЕСЛЯ_original_14072023_083313.pdfКваліфікаційна робота3.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.