Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60505
Название: Методологія управління ризиками в системах підтримання льотної придатності експлуатанта ПС в умовах COVID-19
Авторы: Тесля, Анна Петрівна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
дипломна робота
методологія
повітряне судно
ризики
підтримання льотної придатності
Дата публикации: дек-2021
Издательство: Національний авіційний університет
Краткий осмотр (реферат): Ризики – невід’ємна частина будь-якої компанії. Не всі типи ризику можуть бути виявлені. Уникнення ризику вимагає від авіакомпанії раціонального прийняття рішень. Однією з основних задач авіакомпаній є мінімізація ризиків. Авіаційна галузь як в Україні так і у світі відіграє важливу роль, її значення в світовій економіці постійно зростає. Цьому сприяє як технологічний розвиток і новітні розробки, так і глобалізація. Але разом з цим збільшується кількість ризиків, вони стають дедалі складнішими і різноманітнішими. На сьогоднішній день цивільна авіація у світі перебуває у кризовому становищі. Українська авіація не є виключенням. Призупинення регулярного авіасполучення 17 березня 2020 року, закриття державних кордонів та інші заходи, які вживають у багатьох країнах задля боротьби з поширенням коронавірусу, спричинили катастрофічне зменшення обсягів повітряного руху. Від цієї ситуації потерпають усі учасники авіаційного ринку. Доходи авіації через пандемію у 2020 упали удвічі порівняно з 2019 роком, або до 419 млрд доларів [1]. У деяких ситуаціях це зовсім закінчилося банкрутством [2]: 1) Air Італія. Air Italy припинила свою діяльність 11 лютого 2020 року. Таким чином вона стала однією з перших авіакомпаній у світі, що пішли з ринку на самому початку боротьби з коронавірусом. Air Italy - наступний після Alitalia перевізник за величиною з базовим аеропортом у Римі. Після публічної заяви про проблеми Air Italy поступово скоротила маршрутну мережу та графік вильотів. Останній рейс вирушив 16 квітня 2020 року. 2) Flybe. Flybe — одна з найвизначніших компаній, що збанкрутували внаслідок епідемії. Ще б пак: на її частку в період розквіту припадало більше половини всіх внутрішніх рейсів у Великій Британії. Авіакомпанія зазнавала фінансових труднощів ще до пандемії COVID-19, а вірус виявився для неї останньою краплею. 5 березня 2020 року Flybe подала заяву про захист від банкрутства. Проте, схоже, не все втрачено, оскільки перевізник планує відновити свою діяльність уже 2021 року, щоправда, під новим керівництвом.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60505
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КВАЛІФІКАЦІЙНА_РОБОТА_ТЕСЛЯ_original_14072023_083313.pdfКваліфікаційна робота3.6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.