Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60587
Назва: Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства
Автори: Жураківський, Валентин Олегович
Ключові слова: дипломна робота
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкурентна стратегія
конкурентне середовище
управління конкурентноспроможністю
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Жураківський В. О. Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства. - Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Економіка». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 126 с.
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність, розглядаючи з точки зору конкурентної боротьби є основною характеристикою підприємства. Вона визначає здатність підприємства нормально функціонувати, а також результати його виробничо-збутової діяльності в умовах жорсткої ринкової конкуренції. За сучасних умов високого технічного рівня промислового виробництва прогресивність та величини основних виробничих засобів, їхній технічний стан більшою мірою визначають можливості промислового виробництва та його потенційну потужність. Таким чином випливає потреба в аналізі забезпеченості виробництва основними засобами, потреба в аналізі технічного стану та використання потужностей, а також потреба в оцінці їхнього впливу на зростання обсягів продукції, зниження собівартості продукції та, як наслідок, збільшення прибутку від реалізації продукції та послуг. Зростання конкуренцiї за ресурси, змiни в навколишньому середовищi, міжнародна інтеграцiя бiзнесу, зміна бажань та запитів споживача, пошук нових, часто несподiваних, можливостей, стрімкий розвиток соціальних та інформаційних мереж, які дозволяють з блискавичною швидкістю отримувати та поширювати iнформацiю, відносна доступнiсть сучасних технологiй, висока оцінка ролi людських ресурсiв, пандемiя COVID-19, війна, а також низка iнших факторiв в сукупності своїй, призвели до стрімкого зростання значення управлiння конкурентоспроможнiстю авiапідприємств. Практичне значення отриманих результатів. Отримані результати мають практичне значення для ДП «ЗДАРЗ «МiГремонт», запропоновані інструменти розвитку, а саме обрана стратегія фокусування, підвищить якість продукції та її обслуговування, покращить позиції підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках, та як наслідок підвищить конкурентоспроможність. На сьогодні авіагалузь характеризуються високою конкуренцiєю, динамiчними змінами в середину ринку, вагомими змiнами в макросередовищi, якi є наслідком НТП, зародженням нових сфер в економiці, змiнами типiв виробництва. Якщо ж розглядати Україну, то до вищепереліченого списку варто додати процеси глобалiзацiї, специфіку дiяльностi фiнансових iнститутiв, конкуренцiю мiж нацiональними i транснацiональними компанiями на нацiональному ринку та iн.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к.е.н., доцент: Сімкова Тетяна Олексіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60587
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2022_051_ЕП_Жураківський_В._О..pdfДипломна робота206.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.