Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60729
Название: Methods of Fuel Efficiency Increase of Turbofan Engines for Long-haul Airplanes.
Другие названия: Методи підвищення паливної ефективності двоконтурних газотурбінних двигунів для дальномагістральних літаків
Авторы: Tkachuk, Yevgenii Oleksandrovich
Ткачук, Євгеній Олександрович
Ключевые слова: qualification work
кваліфікаційна робота
мethods
дипломна робота
turbofan
engines
двигун
паливо
Дата публикации: дек-2021
Издательство: National Aviation University
Краткий осмотр (реферат): Air transport is a major driver of the nation's economic and social development. This plant covers all operations involving the transport of goods and people by air. Air transport connects people, countries and cultures around the world. In addition, it opens up the market for international players, thus greatly supporting trade and tourism. Air transport has played a significant role in the development of trade, communications, trade and tourism worldwide. Despite the massive expansion, air transport faces serious challenges such as high fuel consumption, fuel prices, air traffic growth, competition, economic crisis, greenhouse gas emissions, safety, design and operational challenges. The fuel consumption is considered to be a major problem facing the air transport industry. Due to high oil prices and increasing competition, fuel consumption is rapidly becoming an important issue in the air transport industry. The rapid growth of the global economy last years also boosted oil demand, which in turn boosted its value. The aviation sector accounts for about 5.8 % of total oil consumption worldwide. Aviation fuel consumption today corresponds to between 2 and 3 % of total fossil fuel use worldwide, more than 80 % of which is used by civil aviation. It is predicted that traffic will grow 5 % per year to 2026 and fuel demand 3 % per year. Fig. 1. shows the rate of fuel consumption since 2005. Fuel consumption is one of the most important measures of direct operating costs in an air traffic control area. Fuel is the main and most volatile of operating costs, managing this issue is a growing challenge for the aviation sector. Airbus estimates that in 2003, fuel was about 28% of the total operating costs of a typical A320 family operator. But in the near future it may be more than 45% of all aircraft operating costs. The country's economy is largely dependent on oil prices. Increased fuel consumption affects airlines in two ways; direct impact on operating costs and reducing air and air travel needs.
Повітряний транспорт є головною рушійною силою економічного та соціального розвитку країни. Цей завод охоплює всі операції, пов’язані з перевезенням вантажів і людей повітряним транспортом. повітря транспорт з’єднує людей, країни та культури по всьому світу. Крім того, відкривається збільшити ринок для міжнародних гравців, таким чином значно підтримуючи торгівлю та туризм. Повітряний транспорт відіграв значну роль у розвитку торгівлі, комунікацій, торгівлі та туризму в усьому світі. Незважаючи на масове розширення, повітря транспорт стикається з серйозними проблемами, такими як високе споживання палива, ціни на паливо, повітряний рух зростання, конкуренція, економічна криза, викиди парникових газів, безпека, дизайн і операційні виклики. Споживання палива вважається основною проблемою повітряного транспорту промисловість. Через високі ціни на нафту та зростання конкуренції споживання палива стрімко зростає стає важливою проблемою в галузі повітряного транспорту. Швидке зростання глобального економіка останніх років також підвищила попит на нафту, що, у свою чергу, підвищило її вартість. На авіаційний сектор припадає близько 5,8% загального споживання нафти в усьому світі. Споживання авіаційного палива сьогодні становить від 2 до 3 % від загального обсягу викопного палива використання в усьому світі, понад 80 % яких використовується цивільною авіацією. Прогнозується, що трафік зростатиме на 5% на рік до 2026 року, а попит на паливо – на 3% на рік. На рис. 1 показано норма споживання палива з 2005р. Споживання палива є одним з найважливіших показників прямих експлуатаційних витрат в зоні управління повітряним рухом. Паливо є основним і найбільш мінливим з операційних витрат, вирішення цієї проблеми стає все більшим викликом для авіаційного сектору. Airbus оцінює це у 2003 році паливо становило приблизно 28% загальних експлуатаційних витрат типового сімейства A320 оператор. Але найближчим часом це може становити понад 45% усіх експлуатаційних витрат літаків. Економіка країни значною мірою залежить від цін на нафту. Підвищена витрата палива впливає на авіакомпанії двома способами; прямий вплив на експлуатаційні витрати та зниження повітря та повітря потреби подорожей.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60729
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Qualification_work_Draft_original_14072023_083521.pdfКваліфікаційна робота1.96 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.