Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60778
Название: Influence of human factor on continued airworthiness system efficiency
Другие названия: Вплив людського фактору на ефективність підтримання льотної придатності
Авторы: Ovcharenko, Daria
Овчаренко, Дарья
Ключевые слова: qualification work
кваліфікаційна робота
дипломна робота
human factor
airworthiness
efficiency
ефективність
Дата публикации: дек-2021
Издательство: National Aviation University
Краткий осмотр (реферат): Aviation safety depends largely on maintenance. When will it be not done correctly, it contributes a significant share aviation accidents and incidents. Some examples of maintenance errors are incorrectly installed parts and the necessary checks are not performed. in comparison with many other threats to aviation security there may be errors in aviation maintenance technicians (AMT). harder to detect. Often these errors are present but are not visible and have the potential to remain latent, affecting safe operation of aircraft for a longer period of time. AMTs face a set of unique human factors in aviation. They often work in the evenings or early in the morning, in confined spaces, on platforms that are at a high level and in various adverse temperatures / humidity conditions. Work can be physically stressful, but also requires attention to detail. By nature of maintenance tasks, AMT usually spend more time to prepare for the task than to actually perform it. Right documentation of all maintenance work is a key element, and AMTs usually spend the same amount of time updating maintenance logs of how they do the job.
Безпека авіації значною мірою залежить від технічного обслуговування. Коли це не буде зроблено належним чином, це сприяє значній частці авіаційних подій та інцидентів. Деякими прикладами помилок технічного обслуговування є неправильно встановлені деталі та не виконані необхідні перевірки. у порівнянні з багатьма іншими загрозами авіаційній безпеці можуть бути помилки техніків з технічного обслуговування авіації (AMT). важче виявити. Часто ці помилки присутні, але невидимі та можуть залишатися прихованими, впливаючи на безпечну експлуатацію літака протягом більш тривалого періоду часу. AMTs стикаються з рядом унікальних людських факторів в авіації. Вони часто працюють ввечері або рано вранці, в замкнутих просторах, на високих платформах і в різних несприятливих умовах температури / вологості. Робота може бути фізично напруженою, але також вимагає уваги до деталей. За характером завдань обслуговування AMT зазвичай витрачає більше часу на підготовку до завдання, ніж на його фактичне виконання. Правильне документування всіх робіт з технічного обслуговування є ключовим елементом, і AMT зазвичай витрачають стільки ж часу на оновлення журналів технічного обслуговування, щоб дізнатися, як вони виконують роботу.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60778
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Овчаренко_original_14072023_083524_111.pdfКваліфікаційна робота1.43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.