Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60902
Название: Оцінювання конкурентоспроможності брендів підприємств у контексті цифровізації економічних систем
Авторы: Юрін, М.С.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
бренди підприємств
цифровізація
економічні системи
Дата публикации: мар-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Оцінювання конкурентоспроможності брендів підприємств у контексті цифровізації економічних систем // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с. 476-477
Краткий осмотр (реферат): У сучасному світі, де цифрові технології швидко змінюють усі сфери діяльності, оцінювання конкурентоспроможності брендів підприємств стало особливо актуальним завданням. Цифровізація економічних систем перетворює способи взаємодії бізнесу з аудиторією, вимагає нових стратегій та підходів до маркетингу і продажів, а також розширює можливості та виклики для підприємств. У цьому контексті оцінювання конкурентоспроможності брендів стає ключовим інструментом для визначення їхнього успіху в цифровому середовищі.
Описание: Список використаних джерел 1. Гриценюк В. В., Руснак А. В., Надточій І. І. Сутність брендингу та його роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка. 2019. №12. DOI: 10.32702/2307-2105-2019.12.156 2. Зоріна О.І., Нескуба Т.В. Формування бренду як складової конкурентоспроможності підприємства. URL: http://www.marketinfr.od.ua/journals/2018/23_2018_ukr/9.pdf
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60902
Располагается в коллекциях:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Юрін М.С..pdfТези363.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.