Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60902
Назва: Оцінювання конкурентоспроможності брендів підприємств у контексті цифровізації економічних систем
Автори: Юрін, М.С.
Ключові слова: конкурентоспроможність
бренди підприємств
цифровізація
економічні системи
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Оцінювання конкурентоспроможності брендів підприємств у контексті цифровізації економічних систем // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с. 476-477
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, де цифрові технології швидко змінюють усі сфери діяльності, оцінювання конкурентоспроможності брендів підприємств стало особливо актуальним завданням. Цифровізація економічних систем перетворює способи взаємодії бізнесу з аудиторією, вимагає нових стратегій та підходів до маркетингу і продажів, а також розширює можливості та виклики для підприємств. У цьому контексті оцінювання конкурентоспроможності брендів стає ключовим інструментом для визначення їхнього успіху в цифровому середовищі.
Опис: Список використаних джерел 1. Гриценюк В. В., Руснак А. В., Надточій І. І. Сутність брендингу та його роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка. 2019. №12. DOI: 10.32702/2307-2105-2019.12.156 2. Зоріна О.І., Нескуба Т.В. Формування бренду як складової конкурентоспроможності підприємства. URL: http://www.marketinfr.od.ua/journals/2018/23_2018_ukr/9.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60902
Розташовується у зібраннях:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юрін М.С..pdfТези363.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.