Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61087
Назва: Електропривод шасі пасажирського літака
Автори: Федорчук, Богдан Володимирович
Ключові слова: кваліфікаційна робота
ТЯГОВИЙ ДВИГУН
СИНХРОННИЙ ДВИГУН
ПОСТІЙНИЙ МАГНІТ
ПЛАНЕТАРНИЙ РЕДУКТОР
коротке замикання
електрообладнання
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): Випускна кваліфікаційна робота містить 67 сторінок, 5 таблиць, 15 рисунків, 8 джерел і 2 додатки. Об’єкт дослідження: електропривод для шасі пасажирського літака . Мета дослідження:розробити тяговий двигун для привода шасі пасажирського літака. В процесі дослідження вибрана оптимальна конструкція тягового двигуна. Методи дослідження: В процесі розробки визначені головні характеристики і розміри двигуна, розрахована обмотка і геометрія магнітопроводу статора, проведений геометричний розрахунок ротора і розрахунок магнітного ланцюга, побудовані діаграми магніту і вольтамперна характеристика, визначена маса, втрати, і ККД двигуна, проведений тепловий і вентиляційний механічний розрахунок двигуна У спеціальній частині розраховано геометрію редуктора. Розрахунки зроблено у програмі Mathcad. Текстова частина документа оформлена в текстовому редакторі Microsoft Office Word. Графічний матеріал зроблений в графічному редакторі KOMPAS.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник роботи: к.т.н., доц. Борковська Любов Олексіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61087
Розташовується у зібраннях:АКФ Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютеризованих електротехнічних систем та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федорчук Б.В.pdf1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.