Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61267
Назва: Наукові принципи реконструкції візуальних засобів забезпечення польотів
Автори: Жабко, Владиϲлав Валерійович
Ключові слова: кваліфікаційна робота
система електропостачання
система сигналізації польоту
світлосигнальна система аеродрому
трансформатор
розподільчий пристрій
Дата публікації: січ-2021
Короткий огляд (реферат): Однією з найважливіших систем в аеропорту є система сигналізації польоту. Під час зльоту, заходу на посадку та посадки пілот літака повинен бути впевненим, що бачить кілька орієнтирів з повітряних ліхтарів, які забезпечують візуальний контакт із землею в умовах низької видимості вдень та вночі. Системи сигналізації польоту на аеродромах цивільної авіації України, від суші радіотехнічного контролю Заходу, до посадки в відривних метеорологічних умовах, безпечно вплинуть на рівень безпеки та регулярні польоти в зоні аеродрому . В аеропорту "Київ" (Жуляни) він працює і встановлюється з системою вітло-сигналізації від вогняного високо інтенсивно (приймається в) для точного підходу до посадки I категорії, що забезпечує вгадування і політ польоту літака, тобто з початковими значеннями звичок прийняття рішень: DH ≥ 60 ᴍ та відстань, яку слід бачити на ZP-RVR ≥ 550 ᴍ. Злітно-посадкова смуга має дві магнітні завіси для зльоту та посадки МК-81 ° та МК-261 °. В аеропорту, щоб забезпечити початкову видимість пропуску перешкод при наближенні до посадки з МК-81 °, поріг злітно- посадкової смуги становить 150 ᴍ. Для МК-261 ° поріг дорівнює 48м зробити, щоб було необхідно переналаштувати ближні ліхтарі на ділянці 300 ᴍ. При захисті на порозі ЗПС, різні відстані для зльоту та посадки. Через це два пороги захисту створюють проблеми, пов'язані з процесом кермування навколишнього середовища при пожежах ЗП. Проектне рішення для управління оточенням вогню передбачає прошивання кабельних ліній. Для цього рішення потрібен кабель високої напруги 80 кВ та пошиття ПК, що погано впливає на показники роботи. Ця проблема актуальна не лише для київського аеродрому (Жуляни), а й для інших українських аеропортів, де враховано аналітичний опис обладнання, яке реконструюється. Це негативно позначиться на їх економічних показниках та показниках діяльності. Ідеї, вироблені в цій дипломатичній роботі, можуть стати вікторіані під час реконструкції інших аеропортів нашої країни.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник роботи: к.т.н., доц. Ванецян Сергій Геворкович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61267
Розташовується у зібраннях:АКФ Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютеризованих електротехнічних систем та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жабко.pdf1.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.