Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61579
Название: Управління торгівельними мережами в інтегрованих ланцюгів постачань кондитерської продукції
Другие названия: Retail network management in integrated confectionery supply chains
Авторы: Ящук, Олександра Сергіївна
Yashchuk, Oleksandra
Смерічевська, Світлана Василівна
Smerichevska, Svitlana
Ключевые слова: товари
торгівельна мережа
постачання
управління
витрати
goods
retail network
supply
management
costs
Дата публикации: 27-окт-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ящук О.С., Смерічевська С.В. Управління торгівельними мережами в інтегрованих ланцюгах постачань кондитерської продукції// Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХI Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. С. 533-536.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано основні складові ринку кондитерських виробів в Україні, а також можливості впровадження логістичних методів і концепцій в основну дистрибуційну діяльність, особливо в умовах воєнного стану. Основна мета дослідження присвячена висвітленню ключових елементів інтегрованого ланцюга поставок як форми управлінської діяльності. Насамкінець наведено аналіз переваг та недоліків використання різних методів управління ланцюгами поставок кондитерських виробів.
The main components of the confectionery market in Ukraine are analyzed, as well as the possibilities of introducing logistic methods and concepts into the main distribution activity, especially in the conditions of martial law. The main purpose of the study is devoted to highlighting the key elements of the integrated supply chain as a form of management activity. Finally, an analysis of the advantages and disadvantages of using different methods of managing confectionary supply chains is given.
Описание: 1. Чухрай Н. Формування ланцюга постачання: питання теорії та практики: Монографія. Львів: Інтелект-Захід, 2020. 258 с. 2. Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення. Навчальний посібник в схемах і таблицях / За заг. ред. С.В. Смерічевської. Львів : «Магнолія-2006», 2019. 552 с. URL : http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38702. 3. Смерічевська С.В., Мацишина О.В. Референтні моделі стратегічного управління бізнес-процесами в умовах цифровізації ланцюгів постачання. Science and technology: problems, prospects and innovations. The 3rd International scientific and practical conference (December 14-16, 2022) CPN Publishing Group, Osaka, Japan. 2022. Р.495-500. ISBN 978-4-9783419-1-4. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/ 4. Потенциал логистического рынка Украины. URL : http://www.fim.ua/eng/fim/press/news/a875/
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61579
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри логістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
119. Ящук О.С., Смерічевська С.В.pdfЯщук О.С., Смерічевська С.В.139.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.