Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаєнко, Катерина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-01-10T08:24:30Z-
dc.date.available2024-01-10T08:24:30Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationСаєнко К.А. Зарубіжний досвід туристичного маркетингу. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61881-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., к. геогр. н., Пестушко Валерій Юрійовичuk_UA
dc.description.abstractВ роботі досліджено поняття, види і основні функції маркетингу в туризмі. З’ясовано особливості маркетингу в туризмі. Проаналізовано основні маркетингові заходи, спрямовані на збільшення продажів туристичного продукту. Розглянуто моделі ознайомитися з моделями розвитку галузі туризму провідних країн світу. Досліджено проблеми використання зарубіжного досвіду у вітчизняній практиці. Розроблено рекомендації для розвитку туристичного маркетингу в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний маркетингuk_UA
dc.subjectзарубіжний досвідuk_UA
dc.subjectчинники розвитку туризмуuk_UA
dc.subjectтуристичний потенціалuk_UA
dc.titleЗарубіжний досвід туристичного маркетингуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Саєнко_К_О.pdf2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.