Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61881
Назва: Зарубіжний досвід туристичного маркетингу
Автори: Саєнко, Катерина Олександрівна
Ключові слова: дипломна робота
туризм
туристичний маркетинг
зарубіжний досвід
чинники розвитку туризму
туристичний потенціал
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Саєнко К.А. Зарубіжний досвід туристичного маркетингу. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 91 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено поняття, види і основні функції маркетингу в туризмі. З’ясовано особливості маркетингу в туризмі. Проаналізовано основні маркетингові заходи, спрямовані на збільшення продажів туристичного продукту. Розглянуто моделі ознайомитися з моделями розвитку галузі туризму провідних країн світу. Досліджено проблеми використання зарубіжного досвіду у вітчизняній практиці. Розроблено рекомендації для розвитку туристичного маркетингу в Україні.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., к. геогр. н., Пестушко Валерій Юрійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61881
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саєнко_К_О.pdf2.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.