Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61881
Название: Зарубіжний досвід туристичного маркетингу
Авторы: Саєнко, Катерина Олександрівна
Ключевые слова: дипломна робота
туризм
туристичний маркетинг
зарубіжний досвід
чинники розвитку туризму
туристичний потенціал
Дата публикации: дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Саєнко К.А. Зарубіжний досвід туристичного маркетингу. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 91 с.
Краткий осмотр (реферат): В роботі досліджено поняття, види і основні функції маркетингу в туризмі. З’ясовано особливості маркетингу в туризмі. Проаналізовано основні маркетингові заходи, спрямовані на збільшення продажів туристичного продукту. Розглянуто моделі ознайомитися з моделями розвитку галузі туризму провідних країн світу. Досліджено проблеми використання зарубіжного досвіду у вітчизняній практиці. Розроблено рекомендації для розвитку туристичного маркетингу в Україні.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., к. геогр. н., Пестушко Валерій Юрійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61881
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Саєнко_К_О.pdf2.51 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.