Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62076
Название: Організація обслуговування пасажирів на борту повітряного судна.
Другие названия: Organization of passenger service on board the aircraft.
Авторы: Лямзін, Андрій
Новальська, Надія
Докієнко, Лариса
Lyamzin, Andriy
Novalska, Nadiya
Dokiyenko, Larysa
Ключевые слова: організація
обслуговування
пасажир
літак
оrganization
passenger
service
plane
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Організація обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: методичні рекомендації / уклад.: А.О.Лямзін, Н.І.Новальська, Л.М.Докієнко – К.: НАУ, 2023. – 32 с.
Краткий осмотр (реферат): Містить основні теоретичні відомості, рекомендації щодо виконання курсового проекту. Для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» спеціальності 275 «Транспортні технології (на повітряному транспорті)» освітньо професійної програми: «Бортовий супровід авіаційних пасажирських перевезень».
Contains basic theoretical information, recommendations regarding implementation of the course project. For students of higher education of the "Bachelor" OS, specialty 275 "Transport technologies (on air transport)" of the educational and professional program: "On-board escort of aviation passenger transportation".
Описание: 1. Електронний ресурс. Режим доступу: https://pidru4niki.com/1031020845026/turizm/poslugi_organ izatsiyi_harchuvannya_aeroportu_b ortu_litaka 2. Електронний ресурс. Режим доступу: https://helpiks.org/4- 111617.ht 3. Авіаційні правила України. «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу». Наказ Державної авіаційної служби України від 26.11.2018 № 1239. 4. Апопій В.В, Футало Т.В., Олексин І.І., Шутовська Н.О. Організація і технологія надання послуг: навчальний посібник. Київ: Академія, 2016. 222 с. 5. Голод А. Опорний конспект лекцій з курсу «Сервісологія». https://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/29086/1/к онспект%20лекцій%20Сервісол огія.pdf. 2020 р. 6. Малюк Л.П. Сервісологія та сервісна діяльність. Навчальний посібник. Харків: ХДУХТ, 2019. 211 с. 7. Іванова Л.О., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Маркетинг послуг: навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с. 8. Колбушкін Ю.П., Черпак О. Управління клієнтською лояльністю у стратегії розвитку авіакомпанії. Проблеми системного підходу в економіці. 2021. №3 (83). С.86-93. https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-12 9. Пентелюк М.І., Марунич І.І. Ділове спілкування та культура мовлення. К.: Центр навчальної літератури, 2019. 224 с. 10.Радзівілова А.І. Підготовка майбутніх бортпровідників авіаційної галузі до професійної діяльності у навчальних центрах України. Вісник національного авіаційного університету. 2017. №10. С.113- 118.https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12516
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62076
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні матеріали кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Метод рек курсовий проект_ОП_БПС.pdf1.5 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.