Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62076
Назва: Організація обслуговування пасажирів на борту повітряного судна.
Інші назви: Organization of passenger service on board the aircraft.
Автори: Лямзін, Андрій
Новальська, Надія
Докієнко, Лариса
Lyamzin, Andriy
Novalska, Nadiya
Dokiyenko, Larysa
Ключові слова: організація
обслуговування
пасажир
літак
оrganization
passenger
service
plane
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Організація обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: методичні рекомендації / уклад.: А.О.Лямзін, Н.І.Новальська, Л.М.Докієнко – К.: НАУ, 2023. – 32 с.
Короткий огляд (реферат): Містить основні теоретичні відомості, рекомендації щодо виконання курсового проекту. Для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» спеціальності 275 «Транспортні технології (на повітряному транспорті)» освітньо професійної програми: «Бортовий супровід авіаційних пасажирських перевезень».
Contains basic theoretical information, recommendations regarding implementation of the course project. For students of higher education of the "Bachelor" OS, specialty 275 "Transport technologies (on air transport)" of the educational and professional program: "On-board escort of aviation passenger transportation".
Опис: 1. Електронний ресурс. Режим доступу: https://pidru4niki.com/1031020845026/turizm/poslugi_organ izatsiyi_harchuvannya_aeroportu_b ortu_litaka 2. Електронний ресурс. Режим доступу: https://helpiks.org/4- 111617.ht 3. Авіаційні правила України. «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу». Наказ Державної авіаційної служби України від 26.11.2018 № 1239. 4. Апопій В.В, Футало Т.В., Олексин І.І., Шутовська Н.О. Організація і технологія надання послуг: навчальний посібник. Київ: Академія, 2016. 222 с. 5. Голод А. Опорний конспект лекцій з курсу «Сервісологія». https://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/29086/1/к онспект%20лекцій%20Сервісол огія.pdf. 2020 р. 6. Малюк Л.П. Сервісологія та сервісна діяльність. Навчальний посібник. Харків: ХДУХТ, 2019. 211 с. 7. Іванова Л.О., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Маркетинг послуг: навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с. 8. Колбушкін Ю.П., Черпак О. Управління клієнтською лояльністю у стратегії розвитку авіакомпанії. Проблеми системного підходу в економіці. 2021. №3 (83). С.86-93. https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-12 9. Пентелюк М.І., Марунич І.І. Ділове спілкування та культура мовлення. К.: Центр навчальної літератури, 2019. 224 с. 10.Радзівілова А.І. Підготовка майбутніх бортпровідників авіаційної галузі до професійної діяльності у навчальних центрах України. Вісник національного авіаційного університету. 2017. №10. С.113- 118.https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12516
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62076
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод рек курсовий проект_ОП_БПС.pdf1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.