Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОжигов, Дмитро Миколайович-
dc.date.accessioned2024-02-15T10:36:39Z-
dc.date.available2024-02-15T10:36:39Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationОжигов Д.М. Перспективні шляхи розширення транзитного потенціалу України при впровадженні FRA. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 272 "Авіаційний транспорт". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 93с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62299-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи к.п.н., доцент кафедри аеронавігаційних систем Луппо Олександр Євгенійовичuk_UA
dc.description.abstractНормативні документи Міжнародної організації цивільної авіації та Євроконтролю регулюють поетапне впровадження повітряного простору вільних маршрутів в переважній більшості Європейських країн. Суттєві зміни структури повітряного простору вже відбуваються протягом тривалого часу. Вони також зумовлюють значні зміни конфігурації наземної інфраструктури, нові технологічні процедури в роботі операційного персоналу, перенаправляють існуючі потоки повітряного руху та змінюють їх обсяги, внаслідок чого, в одних країнах ці потоки збільшуються, в інших, відповідно, вони пропорційно зменшуються. Це, в свою чергу, викликає певні проблеми у національних провайдерів аеронавігаційних послуг та національних авіаційних адміністрацій. Значне збільшення потоків повітряного руху в окремих районах повітряного простору вільних маршрутів може призвести до перевантаження системи обслуговування повітряного руху, збільшення завантаженості авіадиспетчерів, затримки виконання польотів, застосування термінових заходів з організації потоків повітряного руху та менеджменту пропускної спроможності. Це також впливає на дотримання цільового рівня безпеки польотів в цих районах повітряного простору вільних маршрутів, що потребує додаткової уваги та заходів з безпеки від національних авіаційних адміністрацій. Відповідно, зменшення потоків повітряного руху викликає фінансові збитки провайдерів аеронавігаційного обслуговування та дисбаланс розподілу потоків повітряного руху в загальній системі. Тому, ефективне визначення, прогноз та пошук нових перспективних напрямків збільшення транзитного потенціалу є запорукою сталого розвитку та прибутковості кожного національного провайдера аеронавігаційних послуг. Залучення нових перспективних користувачів (транснаціональних авіакомпаній) до використання прямих маршрутів в межах національного повітряного простору вільних маршрутів є вигідним, як користувачам (економія палива, часу польоту), так і провайдерам аеронавігаційних послуг (нові джерела надходження аеронавігаційних зборів). Також відзначимо екологічний аспект, а саме зменшення викидів шкідливих речовин у повітря (діоксиду вуглецю, парів води, оксиду вуглецю, оксидів азоту, оксидів сірки, що зберігаються в атмосфері тривалий час, до 2 років).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectповітряний простір вільних маршрутівuk_UA
dc.subjectтранзитний потенціалuk_UA
dc.subjectосновні потоки повітряного рухуuk_UA
dc.subjectорганізація потоків повітряного рухуuk_UA
dc.subjectпрограмний засіб NESTuk_UA
dc.subjectефективність використання повітряного просторуuk_UA
dc.subjectзалучення нових користувачів повітряного просторуuk_UA
dc.titleПерспективні шляхи розширення транзитного потенціалу України при впровадженні FRAuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2023_272_ОПР_ОжиговДМ.pdf4.63 MBAdobe PDFView/Open
Ожигов Д.А..pdf430.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.