Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62299
Назва: Перспективні шляхи розширення транзитного потенціалу України при впровадженні FRA
Автори: Ожигов, Дмитро Миколайович
Ключові слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
повітряний простір вільних маршрутів
транзитний потенціал
основні потоки повітряного руху
організація потоків повітряного руху
програмний засіб NEST
ефективність використання повітряного простору
залучення нових користувачів повітряного простору
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ожигов Д.М. Перспективні шляхи розширення транзитного потенціалу України при впровадженні FRA. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 272 "Авіаційний транспорт". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 93с.
Короткий огляд (реферат): Нормативні документи Міжнародної організації цивільної авіації та Євроконтролю регулюють поетапне впровадження повітряного простору вільних маршрутів в переважній більшості Європейських країн. Суттєві зміни структури повітряного простору вже відбуваються протягом тривалого часу. Вони також зумовлюють значні зміни конфігурації наземної інфраструктури, нові технологічні процедури в роботі операційного персоналу, перенаправляють існуючі потоки повітряного руху та змінюють їх обсяги, внаслідок чого, в одних країнах ці потоки збільшуються, в інших, відповідно, вони пропорційно зменшуються. Це, в свою чергу, викликає певні проблеми у національних провайдерів аеронавігаційних послуг та національних авіаційних адміністрацій. Значне збільшення потоків повітряного руху в окремих районах повітряного простору вільних маршрутів може призвести до перевантаження системи обслуговування повітряного руху, збільшення завантаженості авіадиспетчерів, затримки виконання польотів, застосування термінових заходів з організації потоків повітряного руху та менеджменту пропускної спроможності. Це також впливає на дотримання цільового рівня безпеки польотів в цих районах повітряного простору вільних маршрутів, що потребує додаткової уваги та заходів з безпеки від національних авіаційних адміністрацій. Відповідно, зменшення потоків повітряного руху викликає фінансові збитки провайдерів аеронавігаційного обслуговування та дисбаланс розподілу потоків повітряного руху в загальній системі. Тому, ефективне визначення, прогноз та пошук нових перспективних напрямків збільшення транзитного потенціалу є запорукою сталого розвитку та прибутковості кожного національного провайдера аеронавігаційних послуг. Залучення нових перспективних користувачів (транснаціональних авіакомпаній) до використання прямих маршрутів в межах національного повітряного простору вільних маршрутів є вигідним, як користувачам (економія палива, часу польоту), так і провайдерам аеронавігаційних послуг (нові джерела надходження аеронавігаційних зборів). Також відзначимо екологічний аспект, а саме зменшення викидів шкідливих речовин у повітря (діоксиду вуглецю, парів води, оксиду вуглецю, оксидів азоту, оксидів сірки, що зберігаються в атмосфері тривалий час, до 2 років).
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи к.п.н., доцент кафедри аеронавігаційних систем Луппо Олександр Євгенійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62299
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2023_272_ОПР_ОжиговДМ.pdf4.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Ожигов Д.А..pdf430.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.