Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62299
Название: Перспективні шляхи розширення транзитного потенціалу України при впровадженні FRA
Авторы: Ожигов, Дмитро Миколайович
Ключевые слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
повітряний простір вільних маршрутів
транзитний потенціал
основні потоки повітряного руху
організація потоків повітряного руху
програмний засіб NEST
ефективність використання повітряного простору
залучення нових користувачів повітряного простору
Дата публикации: дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ожигов Д.М. Перспективні шляхи розширення транзитного потенціалу України при впровадженні FRA. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 272 "Авіаційний транспорт". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 93с.
Краткий осмотр (реферат): Нормативні документи Міжнародної організації цивільної авіації та Євроконтролю регулюють поетапне впровадження повітряного простору вільних маршрутів в переважній більшості Європейських країн. Суттєві зміни структури повітряного простору вже відбуваються протягом тривалого часу. Вони також зумовлюють значні зміни конфігурації наземної інфраструктури, нові технологічні процедури в роботі операційного персоналу, перенаправляють існуючі потоки повітряного руху та змінюють їх обсяги, внаслідок чого, в одних країнах ці потоки збільшуються, в інших, відповідно, вони пропорційно зменшуються. Це, в свою чергу, викликає певні проблеми у національних провайдерів аеронавігаційних послуг та національних авіаційних адміністрацій. Значне збільшення потоків повітряного руху в окремих районах повітряного простору вільних маршрутів може призвести до перевантаження системи обслуговування повітряного руху, збільшення завантаженості авіадиспетчерів, затримки виконання польотів, застосування термінових заходів з організації потоків повітряного руху та менеджменту пропускної спроможності. Це також впливає на дотримання цільового рівня безпеки польотів в цих районах повітряного простору вільних маршрутів, що потребує додаткової уваги та заходів з безпеки від національних авіаційних адміністрацій. Відповідно, зменшення потоків повітряного руху викликає фінансові збитки провайдерів аеронавігаційного обслуговування та дисбаланс розподілу потоків повітряного руху в загальній системі. Тому, ефективне визначення, прогноз та пошук нових перспективних напрямків збільшення транзитного потенціалу є запорукою сталого розвитку та прибутковості кожного національного провайдера аеронавігаційних послуг. Залучення нових перспективних користувачів (транснаціональних авіакомпаній) до використання прямих маршрутів в межах національного повітряного простору вільних маршрутів є вигідним, як користувачам (економія палива, часу польоту), так і провайдерам аеронавігаційних послуг (нові джерела надходження аеронавігаційних зборів). Також відзначимо екологічний аспект, а саме зменшення викидів шкідливих речовин у повітря (діоксиду вуглецю, парів води, оксиду вуглецю, оксидів азоту, оксидів сірки, що зберігаються в атмосфері тривалий час, до 2 років).
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи к.п.н., доцент кафедри аеронавігаційних систем Луппо Олександр Євгенійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62299
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2023_272_ОПР_ОжиговДМ.pdf4.63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Ожигов Д.А..pdf430.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.