Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62831
Название: Мінімізація зміщення нуля вібраційного гіроскопа шляхом керування положення вібраційної хвилі
Авторы: Чіковані, В.В.
Костюков, М.О.
Ключевые слова: гіроскоп
смарт-пристрої
датчик
сила Коріоліса
чутливість
Дата публикации: 29-ноя-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Чіковані В.В. Мінімізація зміщення нуля вібраційного гіроскопа шляхом керування положення вібраційної хвилі / В.В. Чіковані, М.О. Костюков // Сучасні технології розробки комп'ютеризованих систем управління рухом: збірник тез доповідей науково-технічної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 28-29 листопада, 2023. - с. 110-112.
Краткий осмотр (реферат): Гіроскоп — це інерційний датчик, який використовується для вимірювання або контролю орієнтації та швидкості обертання тіла. На початку 17 століття люди час від часу використовували обертові масові об’єкти для навігації. Концепція обертового масового гіроскопа була вперше розроблена французьким вченим Жаном Бернаром Леоном Фуко в 1852 році [1]. Наприкінці 18 століття використання гіроскопа поширилося на навігацію суден у морі. На початку 20-го століття традиційний обертовий масовий гіроскоп почав використовуватися в літаках [2]. У 1960-х роках було введено концепцію оптичних лазерів для гіроскопів, які забезпечили вищу точність і кращу чутливість і зробили величезний стрибок вперед для аерокосмічних і військових застосувань [3] . Однак витрати, пов’язані з оптичними гіроскопами, були досить високими, і це стало мотивацією для розробки вібраційних гіроскопів з мікроелектромеханічними системами (MEMS).
Описание: 1. Turner, G. History of Gyroscopes. 2004. Available online: http://www.gyroscopes.org/history.asp (accessed on 1 August 2022). 2. Tazartes, D. (Ed.) An historical perspective on inertial navigation systems. In Proceedings of the 2014 International Symposium on Inertial Sensors and Systems (ISISS), Laguna Beach, CA, USA, 25–26 February 2014; IEEE: Piscataway, NJ, USA, 2014.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62831
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри аерокосмічних систем управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
110-112.pdfтези доповіді489.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.