Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62831
Назва: Мінімізація зміщення нуля вібраційного гіроскопа шляхом керування положення вібраційної хвилі
Автори: Чіковані, В.В.
Костюков, М.О.
Ключові слова: гіроскоп
смарт-пристрої
датчик
сила Коріоліса
чутливість
Дата публікації: 29-лис-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Чіковані В.В. Мінімізація зміщення нуля вібраційного гіроскопа шляхом керування положення вібраційної хвилі / В.В. Чіковані, М.О. Костюков // Сучасні технології розробки комп'ютеризованих систем управління рухом: збірник тез доповідей науково-технічної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 28-29 листопада, 2023. - с. 110-112.
Короткий огляд (реферат): Гіроскоп — це інерційний датчик, який використовується для вимірювання або контролю орієнтації та швидкості обертання тіла. На початку 17 століття люди час від часу використовували обертові масові об’єкти для навігації. Концепція обертового масового гіроскопа була вперше розроблена французьким вченим Жаном Бернаром Леоном Фуко в 1852 році [1]. Наприкінці 18 століття використання гіроскопа поширилося на навігацію суден у морі. На початку 20-го століття традиційний обертовий масовий гіроскоп почав використовуватися в літаках [2]. У 1960-х роках було введено концепцію оптичних лазерів для гіроскопів, які забезпечили вищу точність і кращу чутливість і зробили величезний стрибок вперед для аерокосмічних і військових застосувань [3] . Однак витрати, пов’язані з оптичними гіроскопами, були досить високими, і це стало мотивацією для розробки вібраційних гіроскопів з мікроелектромеханічними системами (MEMS).
Опис: 1. Turner, G. History of Gyroscopes. 2004. Available online: http://www.gyroscopes.org/history.asp (accessed on 1 August 2022). 2. Tazartes, D. (Ed.) An historical perspective on inertial navigation systems. In Proceedings of the 2014 International Symposium on Inertial Sensors and Systems (ISISS), Laguna Beach, CA, USA, 25–26 February 2014; IEEE: Piscataway, NJ, USA, 2014.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62831
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри аерокосмічних систем управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
110-112.pdfтези доповіді489.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.