Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63052
Название: Детермінанти соціально-відповідального бізнесу в сучасних умовах господарювання
Другие названия: Determinants of socially responsible business in modern economic conditions
Авторы: Говсєєв, Д.Д.
Hovsieiev, D.
Ключевые слова: бізнес
господарювання
корпоративна соціальна відповідальність
виробництво
business
management
corporate social responsibility
production
Дата публикации: апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Говсєєв Д.Д. Детермінанти соціально-відповідального бізнесу в сучасних умовах господарювання // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 51-52
Краткий осмотр (реферат): Корпоративна соціальна відповідальність - це вимога для побудови моралі та етики в нашій країні. Корпоративна соціальна відповідальність пов'язана не тільки з побудовою правової системи, а й з питаннями моралі, тобто узаконеної моральності. Етика змушує компанії дотримуватися відповідних стандартів, тим самим підвищуючи їхню репутацію, а корпоративна соціальна відповідальність сприяє формуванню консенсусу на рівні цінностей.
Corporate social responsibility is a requirement for building morale and ethics in our country. Corporate social responsibility is connected not only with the construction of a legal system, but also with issues of morality, i.e. legalized morality Ethics forces companies to adhere to appropriate standards, such as increasing their reputation, and corporate social responsibility contributes to the formation of consensus at the level of values.
Описание: 1. Ареф’єва О. В., Сафонік Н. П., Кривенко Є. А. Фактори інноваційного розвитку системи матеріально-технічного забезпечення підприємства в умовах неотехнологічного відновлення. ModernEconomics. 2021. № 30(2021). С. 13-20. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V30(2021)-02 2. Ареф’єва О.В., Побережна З.М. Стратегічне управління інноваційністю бізнес-процесів підприємства на конкурентних ринках // Бізнес-Інформ. – 2019. - №11. – С.108-116.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63052
Располагается в коллекциях:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Говсєєв Д.Д.pdfТези5.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.