Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63052
Назва: Детермінанти соціально-відповідального бізнесу в сучасних умовах господарювання
Інші назви: Determinants of socially responsible business in modern economic conditions
Автори: Говсєєв, Д.Д.
Hovsieiev, D.
Ключові слова: бізнес
господарювання
корпоративна соціальна відповідальність
виробництво
business
management
corporate social responsibility
production
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Говсєєв Д.Д. Детермінанти соціально-відповідального бізнесу в сучасних умовах господарювання // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 51-52
Короткий огляд (реферат): Корпоративна соціальна відповідальність - це вимога для побудови моралі та етики в нашій країні. Корпоративна соціальна відповідальність пов'язана не тільки з побудовою правової системи, а й з питаннями моралі, тобто узаконеної моральності. Етика змушує компанії дотримуватися відповідних стандартів, тим самим підвищуючи їхню репутацію, а корпоративна соціальна відповідальність сприяє формуванню консенсусу на рівні цінностей.
Corporate social responsibility is a requirement for building morale and ethics in our country. Corporate social responsibility is connected not only with the construction of a legal system, but also with issues of morality, i.e. legalized morality Ethics forces companies to adhere to appropriate standards, such as increasing their reputation, and corporate social responsibility contributes to the formation of consensus at the level of values.
Опис: 1. Ареф’єва О. В., Сафонік Н. П., Кривенко Є. А. Фактори інноваційного розвитку системи матеріально-технічного забезпечення підприємства в умовах неотехнологічного відновлення. ModernEconomics. 2021. № 30(2021). С. 13-20. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V30(2021)-02 2. Ареф’єва О.В., Побережна З.М. Стратегічне управління інноваційністю бізнес-процесів підприємства на конкурентних ринках // Бізнес-Інформ. – 2019. - №11. – С.108-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63052
Розташовується у зібраннях:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Говсєєв Д.Д.pdfТези5.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.