Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63057
Название: Конкурентоспроможність транспортних підприємств в ринкових умовах та шляхи її підвищення
Другие названия: Competitiveness of transport enterprises in the market intelligence and ways and developments
Авторы: Давидюк, В.Є.
Davydyuk, V.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
транспортні підприємства
імідж компанії
цифровізація
competitiveness
competitive advantages
transport enterprises
company image
digitalization
Дата публикации: апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Давидюк В.Є. Конкурентоспроможність транспортних підприємств в ринкових умовах та шляхи її підвищення // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 62-65
Краткий осмотр (реферат): У досягненні основних цілей діяльності транспортних підприємств – забезпеченні зростання та стабільності – виключно важливе значення має диверсифікація та підвищення конкурентоспроможності. Основними напрямами підвищення конкурентоспроможності підприємств є підвищення науковотехнічного потенціалу, покращення використання трудових ресурсів, організації управління та маркетингової діяльності. У зв'язку з цим проблема вдосконалення організації управління підприємством є актуальною.
In achieving the main goals of the activities of transport enterprises - ensuring growth and stability is extremely important diversification and increasing competitiveness. Main directions increasing the competitiveness of enterprises means increasing the scientific and technical potential, improving the use of labor resources, organization management and marketing activities. In this connection, the problem of improvement enterprise management organization is relevant.
Описание: 1. Євтушенко Н.О., Гурін Т.В. Упрaвління конкурентоспроможністю підприємствa: теоретичний аспект. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. № 3- 4(40). С. 24-28. 2. Сафонік Н. П., Ковальчук А. М., Карпенко І. О. Особливості формування економічного потенціалу підприємства із позицій його іміджу в умовах адаптації до змін. Бізнес Інформ. 2021. №11. C. 287–293. https://doi.org/10.32983/2222-4459- 2021-11-287-293. 3. Конкурентоспроможність підприємств у міжнародному цифровому просторі: монографія / за ред. Ареф’євої О.В. К.: ФОП Маслаков, 2019. 342 с. 4. Сафонік Н.П. Інноваційно-цифровізаційні тенденції розвитку підприємств в сучасних умовах. Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення: зб. Матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (21 жовтня 2021 р., м. Київ). Том.2. К.: НАУ, 2021. С. 102-105. 5. Харченко М.В., Цимбалістова О.А., Черніхова О.С. Цифрова трансформація логістичних бізнес-процесів на ринку авіаційних перевезень. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2021. Випуск 44. С. 49-56.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63057
Располагается в коллекциях:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Давидюк В.Є.pdfТези5.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.