Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63057
Назва: Конкурентоспроможність транспортних підприємств в ринкових умовах та шляхи її підвищення
Інші назви: Competitiveness of transport enterprises in the market intelligence and ways and developments
Автори: Давидюк, В.Є.
Davydyuk, V.
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
транспортні підприємства
імідж компанії
цифровізація
competitiveness
competitive advantages
transport enterprises
company image
digitalization
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Давидюк В.Є. Конкурентоспроможність транспортних підприємств в ринкових умовах та шляхи її підвищення // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 62-65
Короткий огляд (реферат): У досягненні основних цілей діяльності транспортних підприємств – забезпеченні зростання та стабільності – виключно важливе значення має диверсифікація та підвищення конкурентоспроможності. Основними напрямами підвищення конкурентоспроможності підприємств є підвищення науковотехнічного потенціалу, покращення використання трудових ресурсів, організації управління та маркетингової діяльності. У зв'язку з цим проблема вдосконалення організації управління підприємством є актуальною.
In achieving the main goals of the activities of transport enterprises - ensuring growth and stability is extremely important diversification and increasing competitiveness. Main directions increasing the competitiveness of enterprises means increasing the scientific and technical potential, improving the use of labor resources, organization management and marketing activities. In this connection, the problem of improvement enterprise management organization is relevant.
Опис: 1. Євтушенко Н.О., Гурін Т.В. Упрaвління конкурентоспроможністю підприємствa: теоретичний аспект. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. № 3- 4(40). С. 24-28. 2. Сафонік Н. П., Ковальчук А. М., Карпенко І. О. Особливості формування економічного потенціалу підприємства із позицій його іміджу в умовах адаптації до змін. Бізнес Інформ. 2021. №11. C. 287–293. https://doi.org/10.32983/2222-4459- 2021-11-287-293. 3. Конкурентоспроможність підприємств у міжнародному цифровому просторі: монографія / за ред. Ареф’євої О.В. К.: ФОП Маслаков, 2019. 342 с. 4. Сафонік Н.П. Інноваційно-цифровізаційні тенденції розвитку підприємств в сучасних умовах. Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення: зб. Матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (21 жовтня 2021 р., м. Київ). Том.2. К.: НАУ, 2021. С. 102-105. 5. Харченко М.В., Цимбалістова О.А., Черніхова О.С. Цифрова трансформація логістичних бізнес-процесів на ринку авіаційних перевезень. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2021. Випуск 44. С. 49-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63057
Розташовується у зібраннях:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давидюк В.Є.pdfТези5.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.