Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63399
Назва: Еvaluation of students' mathematics academic achievements in the conditions of distance learning during the war: problems and recommendations
Інші назви: Оцінювання навчальних досягнень студентів з математики в умовах дистанційного навчання під час війни: проблеми та рекомендації
Автори: Kudzinovska, Inna Pavlivna
Trofymenko, Viktoriya Igorivna
Кудзіновська, Інна Павлівна
Трофименко, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: distance education
mathematical disciplines
synchronous and asynchronous modes of classes
information technology
дистанційна освіта
математичні дисципліни
синхронний та асинхронний режими проведення занять
інформаційні технології
Дата публікації: 2023
Видавництво: International Publishing / Międzynarodowe Wydawnictwo
Бібліографічний опис: Kudzinovska I.P., Trofymenko V.I. Еvaluation of students' mathematics academic achievements in the conditions of distance learning during the war: problems and recommendations // European Humanities Studies: State and Society. Issue 4, 2022. (Poland – Ukraine). P. 125-139.
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the peculiarities of conducting classes in mathematical disciplines in institutions of higher education under martial law. The advantages and disadvantages of synchronous and asynchronous modes of conducting classes are considered, suggestions are made regarding their combination in the educational process, as well as regarding the use of software and technical means of learning and the features and methods of evaluating educational achievements of students.
У статті проаналізовано особливості проведення занять з математичних дисциплін у закладах вищої освіти в умовах воєнного стану. Розглянуто переваги та недоліки синхронного та асинхронного режимів проведення занять, подано пропозиції щодо їх поєднання у освітньому процесі, а також щодо використання програмних і технічних засобів навчання та особливостей і методик оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.
Опис: 1. Закон України “Про вищу освіту” [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text. 2. Кудзіновська І., Трофименко В. Використання візуальних технічних засобів для дистанційного навчання математичних дисциплін // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІI: Якісні дослідження для покращення життя людини: XIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 квітня 2022 р.: тези доп. – Конін – Ужгород – Перемишль: Посвіт, 2022. – С. 59-61. 3. Вембер В.П., Бучинська Д.Л. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі // Освітологічний дискурс, 2016, № 1 (13). С. 19-29. 4. Новицька Л., Левчук О. Тести як ефективний інструмент контролю знань студентів в процесі вивчення вищої математики // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Зб. наук. праць, випуск 1 (42). 2018. – С. 164-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63399
ISSN: 2450-6486
DOI: 10.38014/ehs-ss.2022.4.09
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри вищої математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття В умовах воєнного стану.pdfОцінювання в умовах воєнного стану730.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.