Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63590
Назва: Дуальна форма здобуття вищої освіти: зміст, переваги та проблеми реалізації
Інші назви: Dual form of higher education: content, advantages and problems of implementation
Автори: Головко, С.Г.
Кушнір, Я.Р.
Golovko, S.G.
Kushnir, Y.R.
Ключові слова: дуальна форма
вища освіта
навчання
dual form
higher education
education
Дата публікації: 17-тра-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Головко С.Г., Кушнір Я.Р. Дуальна форма здобуття вищої освіти: зміст, переваги та проблеми реалізації // VІІ Міжнародний молодіжний науковий юридичний форум: [Матеріали форуму, м. Київ, Національний авіаційний університет, 16-17 травня 2024 р.] – с.38 - 40.
Короткий огляд (реферат): Якісна освіта – це основа успішного розвитку особистості та суспільства, вона забезпечує знання, навички, культурні цінності, сприяє економічному добробуту і соціальній єдності. Закон України «Про освіту» гарантує кожній особі право на здобуття освіти у різних формах, а саме: інституційній (очній, заочній, дистанційній), індивідуальній та дуальній.
Quality education is the basis for the successful development of individuals and society. society, it provides knowledge, skills, cultural values, and contributes to economic prosperity and social cohesion. The Law of Ukraine ‘On Education’ guarantees everyone the right to receive education in various forms, namely institutional (full-time, part-time, distance), individual and dual.
Опис: 1. Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти» від 19 вер. 2018 р. № 660-р. URL: https://zakon.rada. gov.ua/laws/show/660-2018-р. 2. Гилюн О.В., Колісник Л.О. Чому в Україні слід розвивати дуальну вищу освіту? Соціологічний погляд. Науково-теоретичний альманах «Грані». 2018. Т. 21. № 10. С. 87-96. 3. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти. Вип. 24. Збірник науково-методичних праць. Мелітополь: ТДАТУ, 2020. С. 13- 17. 4. Марценюк Л. Дуальна освіта як засіб ефективного поєднання теорії та практики. Review of transport economics and management. 4 (20) 2020. С. 154-164. 5. Головко С.Г. Перспективи та механізми запровадження дуальної форми здобуття вищої освіти. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль,14 трав. 2020 р.). Тернопіль, 2020. С. 27-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63590
Розташовується у зібраннях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри теорії та історії держави і права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
форум-38-40.pdf397.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.