Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПєшкова, Тетяна Денисівна-
dc.contributor.authorPieshkova, T.D.-
dc.contributor.authorЛівенцева, Александра-
dc.contributor.authorХацер, Вікторія-
dc.date.accessioned2024-06-08T07:48:55Z-
dc.date.available2024-06-08T07:48:55Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationПєшкова Т., Лівенцева А., Хацер В. Вплив вітру на витрати палива літака під час виконання польоту.//Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей XXIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2024.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63789-
dc.description1. Ostroumov I.V., Galabir T., Hryshchenko O. Airplane Trajectory Analysis for Round-Trip Flights with ADS-B Data. 2023 13th International Conference on Dependable Systems, Services and Technologies (DESSERT), Athens, Greece. 2023. P. 1-5. DOI: 10.1109/DESSERT61349.2023.10416505. 2. Ostroumov I.V., Kuzmenko N.S., Kyzymchuk O. Estimation of Geodetic Altitude from Barometric One with Actual Meteorological Aerodrome Report Data. 2022 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). 2022. P. 375-378. DOI: 10.1109/ACIT54803.2022.9913147. 3. Харченко В.П., Остроумов I.В. Авіоніка. Київ: НАУ, 2013. 281c. ISBN: 978-966-598-573-0. 4. Документ ICAO. Додаток 2 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію. Правила повітря. 2005, 3.3, 3-4с. 5. Iвус Г.П., Семергей-Чумаченко А.Б. Авіаційна метеорологія: Конспект лекцій – Дніпропетровськ: ПБП «Економіка», 2006. – 140с. 6. Galant M., Kurzawska P., Maciejewska M., Kardach M. Analysis of the impact of wind on fuel consumption and emissions of harmful exhaust gas compounds on the selected flight route. 2019, 179 (4), p. 93-101 DOI: 10.19206/CE-2019-415. 7. K. Seymour, M. Held, G. Georges, K. Boulouchos. Fuel Estimation in Air Transportation: Modeling global fuel consumption for commercial aviation. 2020, 3-14с.uk_UA
dc.description.abstractКожен політ літального апарату в контрольованому повітряному просторі маршруту обслуговування повітряного руху виконується згідно з поданим планом польоту, де одним з вирішальних факторів є погода. Завдяки розгляду потужності двигунів повітряного судна і вітру, як одну із найбільших змінних, що впливають на літак під час польоту, буде виявлено етап польоту під час виконання якого буде здійснена найбільша кількість палива.uk_UA
dc.description.abstractEach flight of an aircraft in the controlled airspace of the air traffic service route is performed in accordance with the submitted flight plan, where one of the decisive factors is weather. By considering the power of the aircraft's engines and wind as one of the largest variables affecting the aircraft during flight, the phase of flight during which the largest amount of fuel will be expended will be identified.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпланування польотуuk_UA
dc.subjectFlight planninguk_UA
dc.subjectвитрата паливаuk_UA
dc.subjectfuel consumptionuk_UA
dc.subjectвітерuk_UA
dc.subjectwinduk_UA
dc.subjectповітряне судноuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.titleВплив вітру на витрати палива літака під час виконання польоту.uk_UA
dc.title.alternativeThe effect of wind on the fuel consumption of the aircraft during the flight.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ.Аеронавігація

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пєшкова_Т_Д .pdf310.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.