Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63789
Назва: Вплив вітру на витрати палива літака під час виконання польоту.
Інші назви: The effect of wind on the fuel consumption of the aircraft during the flight.
Автори: Пєшкова, Тетяна Денисівна
Pieshkova, T.D.
Лівенцева, Александра
Хацер, Вікторія
Ключові слова: планування польоту
Flight planning
витрата палива
fuel consumption
вітер
wind
повітряне судно
aircraft
Дата публікації: кві-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Пєшкова Т., Лівенцева А., Хацер В. Вплив вітру на витрати палива літака під час виконання польоту.//Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей XXIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2024.
Короткий огляд (реферат): Кожен політ літального апарату в контрольованому повітряному просторі маршруту обслуговування повітряного руху виконується згідно з поданим планом польоту, де одним з вирішальних факторів є погода. Завдяки розгляду потужності двигунів повітряного судна і вітру, як одну із найбільших змінних, що впливають на літак під час польоту, буде виявлено етап польоту під час виконання якого буде здійснена найбільша кількість палива.
Each flight of an aircraft in the controlled airspace of the air traffic service route is performed in accordance with the submitted flight plan, where one of the decisive factors is weather. By considering the power of the aircraft's engines and wind as one of the largest variables affecting the aircraft during flight, the phase of flight during which the largest amount of fuel will be expended will be identified.
Опис: 1. Ostroumov I.V., Galabir T., Hryshchenko O. Airplane Trajectory Analysis for Round-Trip Flights with ADS-B Data. 2023 13th International Conference on Dependable Systems, Services and Technologies (DESSERT), Athens, Greece. 2023. P. 1-5. DOI: 10.1109/DESSERT61349.2023.10416505. 2. Ostroumov I.V., Kuzmenko N.S., Kyzymchuk O. Estimation of Geodetic Altitude from Barometric One with Actual Meteorological Aerodrome Report Data. 2022 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). 2022. P. 375-378. DOI: 10.1109/ACIT54803.2022.9913147. 3. Харченко В.П., Остроумов I.В. Авіоніка. Київ: НАУ, 2013. 281c. ISBN: 978-966-598-573-0. 4. Документ ICAO. Додаток 2 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію. Правила повітря. 2005, 3.3, 3-4с. 5. Iвус Г.П., Семергей-Чумаченко А.Б. Авіаційна метеорологія: Конспект лекцій – Дніпропетровськ: ПБП «Економіка», 2006. – 140с. 6. Galant M., Kurzawska P., Maciejewska M., Kardach M. Analysis of the impact of wind on fuel consumption and emissions of harmful exhaust gas compounds on the selected flight route. 2019, 179 (4), p. 93-101 DOI: 10.19206/CE-2019-415. 7. K. Seymour, M. Held, G. Georges, K. Boulouchos. Fuel Estimation in Air Transportation: Modeling global fuel consumption for commercial aviation. 2020, 3-14с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63789
Розташовується у зібраннях:Політ.Аеронавігація

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пєшкова_Т_Д .pdf310.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.