Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63789
Название: Вплив вітру на витрати палива літака під час виконання польоту.
Другие названия: The effect of wind on the fuel consumption of the aircraft during the flight.
Авторы: Пєшкова, Тетяна Денисівна
Pieshkova, T.D.
Лівенцева, Александра
Хацер, Вікторія
Ключевые слова: планування польоту
Flight planning
витрата палива
fuel consumption
вітер
wind
повітряне судно
aircraft
Дата публикации: апр-2024
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Пєшкова Т., Лівенцева А., Хацер В. Вплив вітру на витрати палива літака під час виконання польоту.//Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей XXIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2024.
Краткий осмотр (реферат): Кожен політ літального апарату в контрольованому повітряному просторі маршруту обслуговування повітряного руху виконується згідно з поданим планом польоту, де одним з вирішальних факторів є погода. Завдяки розгляду потужності двигунів повітряного судна і вітру, як одну із найбільших змінних, що впливають на літак під час польоту, буде виявлено етап польоту під час виконання якого буде здійснена найбільша кількість палива.
Each flight of an aircraft in the controlled airspace of the air traffic service route is performed in accordance with the submitted flight plan, where one of the decisive factors is weather. By considering the power of the aircraft's engines and wind as one of the largest variables affecting the aircraft during flight, the phase of flight during which the largest amount of fuel will be expended will be identified.
Описание: 1. Ostroumov I.V., Galabir T., Hryshchenko O. Airplane Trajectory Analysis for Round-Trip Flights with ADS-B Data. 2023 13th International Conference on Dependable Systems, Services and Technologies (DESSERT), Athens, Greece. 2023. P. 1-5. DOI: 10.1109/DESSERT61349.2023.10416505. 2. Ostroumov I.V., Kuzmenko N.S., Kyzymchuk O. Estimation of Geodetic Altitude from Barometric One with Actual Meteorological Aerodrome Report Data. 2022 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). 2022. P. 375-378. DOI: 10.1109/ACIT54803.2022.9913147. 3. Харченко В.П., Остроумов I.В. Авіоніка. Київ: НАУ, 2013. 281c. ISBN: 978-966-598-573-0. 4. Документ ICAO. Додаток 2 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію. Правила повітря. 2005, 3.3, 3-4с. 5. Iвус Г.П., Семергей-Чумаченко А.Б. Авіаційна метеорологія: Конспект лекцій – Дніпропетровськ: ПБП «Економіка», 2006. – 140с. 6. Galant M., Kurzawska P., Maciejewska M., Kardach M. Analysis of the impact of wind on fuel consumption and emissions of harmful exhaust gas compounds on the selected flight route. 2019, 179 (4), p. 93-101 DOI: 10.19206/CE-2019-415. 7. K. Seymour, M. Held, G. Georges, K. Boulouchos. Fuel Estimation in Air Transportation: Modeling global fuel consumption for commercial aviation. 2020, 3-14с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63789
Располагается в коллекциях:Політ.Аеронавігація

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пєшкова_Т_Д .pdf310.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.