Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHeilenko, Volodymyr-
dc.contributor.authorГейленко, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2024-06-18T13:35:03Z-
dc.date.available2024-06-18T13:35:03Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationHeilenko V. Types, methods and development of riveted joints of aircraft skin. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2024. - 57 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64216-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: старший викладач, к.т.н. Власенко Юрій Віталійовичuk_UA
dc.description.abstractThis work is a preliminary design of a passenger aircraft for long-haul with the possibility of transporting cargo which adheres to the international regulatory standards for flight, safety, economy and reliability, and an analysis of riveting in aircraft skin. In the design methodology the prototype analysis was used to choose the best technological solutions, engineering calculations to get the technical parameters of the designed aircraft and computer aided design using the CAD systems. Practical value of the work is is the expediency of using rivets as a type of connection, and comparing the advantages and disadvantages with other types. The materials of the qualification work can be used in the aviation industry and educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена розробці пасажирського далекомагістрального літака з можливістю транспортування вантажу, який відповідає міжнародним нормам безпеки, економічності та надійності, а також аналізу заклепувальних з’єднань в обшивці літака. В роботі було використано методи аналітичного розрахунку, компьютерного проєктування за допомогою CAD/CAM/CAE систем. Практичне значення результату кваліфікаційної роботи полягає в доцільності використання заклепок як виду з`єднання, та порівнювання переваг та недоліків з іншими видами. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проектних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectaircraft skinuk_UA
dc.subjectriveted jointuk_UA
dc.subjectаванпроект літакаuk_UA
dc.subjectкомпонуванняuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectобшивка літакаuk_UA
dc.subjectзаклепкові з'єднанняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleTypes, methods and development of riveted joints of aircraft skinuk_UA
dc.title.alternativeВиди, методика та розробка заклепувалих з'єднань обшивки літакаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2024_134_HeilenkoVV.pdfBachelor thesis1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.