Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65050
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманенко, Дмитрій Олегович-
dc.contributor.authorRomanenko, Dmytriy-
dc.date.accessioned2024-08-02T11:43:35Z-
dc.date.available2024-08-02T11:43:35Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationРоманенко Д.О. Управління якістю логістичних послуг в міжнародній логістичній компанії. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП «Логістика». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65050-
dc.descriptionDescription Робота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: проф., д.е.н. Смерічевська Світлана Василівнаuk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти управління якістю логістичних послуг в міжнародній логістичній компанії на прикладі DHL Україна. В результаті дослідження було розроблено пропозицію щодо вдосконалення управління якістю логістичних послуг на підприємстві DHL Україна. Основною метою цього проекту є моніторинг якості послуг на підприємстві та підвищення загальної продуктивності логістичних процесів. Запропоновані зміни передбачають впровадження системи моніторингу якості послуг, що забезпечить постійне вдосконалення логістичних процесів на основі даних моніторингу. Рекомендовані заходи допоможуть компанії досягти вищої точності в управлінні якістю, зменшити ризик людських помилок та покращити обслуговування клієнтів. Матеріали дипломної роботи рекомендовано використовувати під час проведення наукових досліджень, в навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців з логістичних підрозділів.uk_UA
dc.description.abstractIn the qualification work, the theoretical aspects of quality management of logistics services in an international logistics company were investigated using the example of DHL Ukraine. As a result of the study, a proposal was developed to improve the quality management of logistics services at DHL Ukraine. The main goal of this project is to monitor the quality of services at the enterprise and increase the overall productivity of logistics processes. The proposed changes provide for the implementation of a service quality monitoring system that will ensure constant improvement of logistics processes based on monitoring data. The recommended measures will help the company achieve higher accuracy in quality management, reduce the risk of human error and improve customer service. The materials of the thesis are recommended to be used during scientific research, in the educational process and in the practical activities of specialists from logistics units.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectміжнародна логістикаuk_UA
dc.subjectлогістичні послугиuk_UA
dc.subjectсертифікаціяuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectqualification workuk_UA
dc.subjectquality managementuk_UA
dc.subjectinternational logisticsuk_UA
dc.subjectlogistics servicesuk_UA
dc.subjectcertificationuk_UA
dc.subjectcustomer orientationuk_UA
dc.titleУправління якістю логістичних послуг в міжнародній логістичній компаніїuk_UA
dc.title.alternativeQuality management of logistics services in an international logistics companyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Романенко_ФІНАЛ.Диплом.pdfКваліфікаційна робота1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.