Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65050
Название: Управління якістю логістичних послуг в міжнародній логістичній компанії
Другие названия: Quality management of logistics services in an international logistics company
Авторы: Романенко, Дмитрій Олегович
Romanenko, Dmytriy
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
управління якістю
міжнародна логістика
логістичні послуги
сертифікація
клієнтоорієнтованість
qualification work
quality management
international logistics
logistics services
certification
customer orientation
Дата публикации: июн-2024
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Романенко Д.О. Управління якістю логістичних послуг в міжнародній логістичній компанії. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП «Логістика». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 76 с.
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти управління якістю логістичних послуг в міжнародній логістичній компанії на прикладі DHL Україна. В результаті дослідження було розроблено пропозицію щодо вдосконалення управління якістю логістичних послуг на підприємстві DHL Україна. Основною метою цього проекту є моніторинг якості послуг на підприємстві та підвищення загальної продуктивності логістичних процесів. Запропоновані зміни передбачають впровадження системи моніторингу якості послуг, що забезпечить постійне вдосконалення логістичних процесів на основі даних моніторингу. Рекомендовані заходи допоможуть компанії досягти вищої точності в управлінні якістю, зменшити ризик людських помилок та покращити обслуговування клієнтів. Матеріали дипломної роботи рекомендовано використовувати під час проведення наукових досліджень, в навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців з логістичних підрозділів.
In the qualification work, the theoretical aspects of quality management of logistics services in an international logistics company were investigated using the example of DHL Ukraine. As a result of the study, a proposal was developed to improve the quality management of logistics services at DHL Ukraine. The main goal of this project is to monitor the quality of services at the enterprise and increase the overall productivity of logistics processes. The proposed changes provide for the implementation of a service quality monitoring system that will ensure constant improvement of logistics processes based on monitoring data. The recommended measures will help the company achieve higher accuracy in quality management, reduce the risk of human error and improve customer service. The materials of the thesis are recommended to be used during scientific research, in the educational process and in the practical activities of specialists from logistics units.
Описание: Description Робота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: проф., д.е.н. Смерічевська Світлана Василівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65050
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Романенко_ФІНАЛ.Диплом.pdfКваліфікаційна робота1.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.