Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65050
Назва: Управління якістю логістичних послуг в міжнародній логістичній компанії
Інші назви: Quality management of logistics services in an international logistics company
Автори: Романенко, Дмитрій Олегович
Romanenko, Dmytriy
Ключові слова: кваліфікаційна робота
управління якістю
міжнародна логістика
логістичні послуги
сертифікація
клієнтоорієнтованість
qualification work
quality management
international logistics
logistics services
certification
customer orientation
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Романенко Д.О. Управління якістю логістичних послуг в міжнародній логістичній компанії. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП «Логістика». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 76 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти управління якістю логістичних послуг в міжнародній логістичній компанії на прикладі DHL Україна. В результаті дослідження було розроблено пропозицію щодо вдосконалення управління якістю логістичних послуг на підприємстві DHL Україна. Основною метою цього проекту є моніторинг якості послуг на підприємстві та підвищення загальної продуктивності логістичних процесів. Запропоновані зміни передбачають впровадження системи моніторингу якості послуг, що забезпечить постійне вдосконалення логістичних процесів на основі даних моніторингу. Рекомендовані заходи допоможуть компанії досягти вищої точності в управлінні якістю, зменшити ризик людських помилок та покращити обслуговування клієнтів. Матеріали дипломної роботи рекомендовано використовувати під час проведення наукових досліджень, в навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців з логістичних підрозділів.
In the qualification work, the theoretical aspects of quality management of logistics services in an international logistics company were investigated using the example of DHL Ukraine. As a result of the study, a proposal was developed to improve the quality management of logistics services at DHL Ukraine. The main goal of this project is to monitor the quality of services at the enterprise and increase the overall productivity of logistics processes. The proposed changes provide for the implementation of a service quality monitoring system that will ensure constant improvement of logistics processes based on monitoring data. The recommended measures will help the company achieve higher accuracy in quality management, reduce the risk of human error and improve customer service. The materials of the thesis are recommended to be used during scientific research, in the educational process and in the practical activities of specialists from logistics units.
Опис: Description Робота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: проф., д.е.н. Смерічевська Світлана Василівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65050
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романенко_ФІНАЛ.Диплом.pdfКваліфікаційна робота1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.