Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35572
Название: Методика діагностування стану зовнішнього обводу крила літака у польоті
Авторы: Гальченко, С.М.
Ключевые слова: пошкодження зовнішнього обводу літака, матриця вагових коефіцієнтів, класифікація типів пошкоджень, байєсівські мережі, нейронечіткий регулятор
Дата публикации: 2007
Издательство: НАУ
Краткий осмотр (реферат): Розроблено методику визначення моменту, місця та степені виникнення раптового пошкодження зовнішнього обводу крила літака у польоті шляхом непрямої реєстрації зміни місцевих сил і моментів в місцях виникнення раптового пошкодження, а також визначення пошкодженої площі крила із застосуванням матриці вагових коефіцієнтів та теорії теплового поля. Запропонована методика ідентифікації та класифікації типів пошкодження із застосуванням теорії байєсівських нейромереж та розроблено структуру нейронечіткого регулятора з врахуванням раптових пошкоджень обводів крила.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35572
Располагается в коллекциях:Дисертації, автореферати та відгуки кафедри автоматизації та енергоменеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
автореферат Гальченко.pdfавтореферат487.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.