Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35572
Назва: Методика діагностування стану зовнішнього обводу крила літака у польоті
Автори: Гальченко, С.М.
Ключові слова: пошкодження зовнішнього обводу літака, матриця вагових коефіцієнтів, класифікація типів пошкоджень, байєсівські мережі, нейронечіткий регулятор
Дата публікації: 2007
Видавництво: НАУ
Короткий огляд (реферат): Розроблено методику визначення моменту, місця та степені виникнення раптового пошкодження зовнішнього обводу крила літака у польоті шляхом непрямої реєстрації зміни місцевих сил і моментів в місцях виникнення раптового пошкодження, а також визначення пошкодженої площі крила із застосуванням матриці вагових коефіцієнтів та теорії теплового поля. Запропонована методика ідентифікації та класифікації типів пошкодження із застосуванням теорії байєсівських нейромереж та розроблено структуру нейронечіткого регулятора з врахуванням раптових пошкоджень обводів крила.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35572
Розташовується у зібраннях:Дисертації, автореферати та відгуки кафедри автоматизації та енергоменеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат Гальченко.pdfавтореферат487.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.