Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54547
Назва: Dilemme de l'optimisation extensive ou intensive des options en matière de gestion du transport aérien dans l'incertitude : considérations théoriques
Інші назви: Дилема оптимізації екстенсивних на протвагу інтенсивних опцій щодо управління повітряним транспортом в умовах невизначеності: теоретичні міркування
Автори: Goncharenko, Andriy Viktorovich
Ключові слова: entropie
préférences
incertitude
transport aérien
optimisation
variation
gestion
dilemme
fonctionnelle objective
ентропія
переваги
невизначеність
авіаційний транспорт
оптимізація
варіація
менеджмент
дилема
цільовий функціонал
Дата публікації: 7-кві-2022
Видавництво: Université nationale de l'aviation
Бібліографічний опис: Goncharenko A. V. Dilemme de l'optimisation extensive ou intensive des options en matière de gestion du transport aérien dans l'incertitude : considérations théoriques. – Université nationale de l'aviation. – Kiev, Ukraine, 2022. – 15 p.
Короткий огляд (реферат): L'article est consacré à la description des concepts théoriques de l'analyse subjective ou de la théorie des préférences subjectives des individus. La pierre angulaire de la théorie de l'analyse subjective, le principe du maximum d'entropie subjective, est utilisée pour la formulation du dilemme des options d'optimisation extensive versus intensive en ce qui concerne la gestion du transport aérien dans l'incertitude. L'appareil mathématique suit le principe bien connu de Jaynes du maximum d'entropie. Стаття присвячена опису теоретичних концепцій суб'єктивного аналізу або теорії суб'єктивних індивідуальних переваг. Наріжний камінь теорії суб’єктивного аналізу, принцип максимуму суб’єктивної ентропії, використовується для формулювання дилеми оптимізації екстенсивних на противагу інтенсивним опціям щодо управління повітряними перевезеннями в умовах невизначеності. Математичний апарат відповідає відомому принципу Джейнса максимуму ентропії.
Опис: L'organisation rationnelle de la gestion du transport aérien avec l'utilisation de l'optimisation conditionnelle multi-optionnelle de l'incertitude opérationnelle est l'un des problèmes rencontrés par les compagnies aériennes à travers toute l'histoire de l'aviation. Les modèles du comportement commercial raisonnable sont élaborés dans la plupart des domaines de l'activité humaine. La théorie prospective prenant en considération les préférences subjectives des individus décideurs (Analyse subjective) se développe depuis les dernières décennies. Le paradigme d'entropie utilisé ici est appliqué pour l'incertitude distributionnelle des fonctions de préférences. À leur tour, les concepts des implémentations de modèles dans la théorie de l'analyse subjective sont basés sur le principe de Jaynes dans les aspects mathématiques.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54547
Розташовується у зібраннях:Scientific Electronic Publications / Наукові публікації кафедри підтримання льотної придатності авіаційної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dilemma.pdfDilemme de l'optimisation491.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.