Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMatvienko, Valentyn-
dc.contributor.authorМатвієнко, Валентин Олексійович-
dc.date.accessioned2022-06-22T13:09:57Z-
dc.date.available2022-06-22T13:09:57Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationMatvienko V. Boundary layer control system design for ultralight aircraft wing based on plasma actuators. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 87 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55409-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Закієв Вадим Ісламовичuk_UA
dc.description.abstractThis master thesis is devoted to development of aircraft active flow control device for ultralight aircraft to increase flight performances for increasing controllability and aerodynamic characteristics during take-off and landing. In the work was performed analysis of aircraft active flow control device performances using experimental methods. Optimization of aerodynamic performances using ANSYS fluent and XFLR5. SolidWorks software used for modeling and strength analysis of aerodynamic scales. It is proposed new design of boundary layer control system for ultralight aircraft, designed a new aerodynamic scales for plasma actuator investigations. Practical value of the work is that developed, assembled and tested equipment for further study of plasma actuators. Made suggestions to improve aerodynamic performances of ultralight aircraft on which active flow control system may be installed without making changes in the basic structure.uk_UA
dc.description.abstractДана магістерська робота присвячена розробці пристрою активного керування потоком для надлегких літаків з метою покращення льотних характеристик для покращення керованості та аеродинамічних характеристик при зльоті та посадці. У роботі аналізуються характеристики пристроїв для активного керування потоком літальних апаратів експериментальними методами. Аеродинамічна оптимізація за допомогою ANSYS Fluent і XFLR5. Програмне забезпечення SolidWorks використовується для моделювання та аналізу міцності аеродинамічного балансу. Запропоновано нову конструкцію системи керування прикордонним шаром для надлегких літаків, розроблено нові аеродинамічні баланси для дослідження плазмових приводів. Практична цінність роботи полягає в тому, що розроблено, зібрано та випробувано обладнання для подальшого вивчення плазмових приводів. Зроблено пропозиції щодо покращення аеродинамічних характеристик надлегких літаків, які можна оснастити активною системою керування потоком без внесення змін до базової конструкції.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectultralight aircraftuk_UA
dc.subjectdielectric barrier dischargeuk_UA
dc.subjectactive flow controluk_UA
dc.subjectplasma generatoruk_UA
dc.subjectplasma actuatoruk_UA
dc.subjectboundary layeruk_UA
dc.subjectнадлегкий літакuk_UA
dc.subjectдіелектричний бар'єрний розрядuk_UA
dc.subjectактивне керування потокомuk_UA
dc.subjectгенератор плазмиuk_UA
dc.subjectплазмовий актуаторuk_UA
dc.subjectграничний шарuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleBoundary layer control system design for ultralight aircraft wing based on plasma actuatorsuk_UA
dc.title.alternativeРозробка системи керування граничним шаром крила надлегкого літака на основі плазмових актуаторівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_MatviienkoV.pdfMaster Thesis2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.