Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55409
Назва: Boundary layer control system design for ultralight aircraft wing based on plasma actuators
Інші назви: Розробка системи керування граничним шаром крила надлегкого літака на основі плазмових актуаторів
Автори: Matvienko, Valentyn
Матвієнко, Валентин Олексійович
Ключові слова: ultralight aircraft
dielectric barrier discharge
active flow control
plasma generator
plasma actuator
boundary layer
надлегкий літак
діелектричний бар'єрний розряд
активне керування потоком
генератор плазми
плазмовий актуатор
граничний шар
дипломна робота
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Matvienko V. Boundary layer control system design for ultralight aircraft wing based on plasma actuators. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 87 p.
Короткий огляд (реферат): This master thesis is devoted to development of aircraft active flow control device for ultralight aircraft to increase flight performances for increasing controllability and aerodynamic characteristics during take-off and landing. In the work was performed analysis of aircraft active flow control device performances using experimental methods. Optimization of aerodynamic performances using ANSYS fluent and XFLR5. SolidWorks software used for modeling and strength analysis of aerodynamic scales. It is proposed new design of boundary layer control system for ultralight aircraft, designed a new aerodynamic scales for plasma actuator investigations. Practical value of the work is that developed, assembled and tested equipment for further study of plasma actuators. Made suggestions to improve aerodynamic performances of ultralight aircraft on which active flow control system may be installed without making changes in the basic structure.
Дана магістерська робота присвячена розробці пристрою активного керування потоком для надлегких літаків з метою покращення льотних характеристик для покращення керованості та аеродинамічних характеристик при зльоті та посадці. У роботі аналізуються характеристики пристроїв для активного керування потоком літальних апаратів експериментальними методами. Аеродинамічна оптимізація за допомогою ANSYS Fluent і XFLR5. Програмне забезпечення SolidWorks використовується для моделювання та аналізу міцності аеродинамічного балансу. Запропоновано нову конструкцію системи керування прикордонним шаром для надлегких літаків, розроблено нові аеродинамічні баланси для дослідження плазмових приводів. Практична цінність роботи полягає в тому, що розроблено, зібрано та випробувано обладнання для подальшого вивчення плазмових приводів. Зроблено пропозиції щодо покращення аеродинамічних характеристик надлегких літаків, які можна оснастити активною системою керування потоком без внесення змін до базової конструкції.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Закієв Вадим Ісламович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55409
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ASF_2021_134_MatviienkoV.pdfMaster Thesis2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.