Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55409
Название: Boundary layer control system design for ultralight aircraft wing based on plasma actuators
Другие названия: Розробка системи керування граничним шаром крила надлегкого літака на основі плазмових актуаторів
Авторы: Matvienko, Valentyn
Матвієнко, Валентин Олексійович
Ключевые слова: ultralight aircraft
dielectric barrier discharge
active flow control
plasma generator
plasma actuator
boundary layer
надлегкий літак
діелектричний бар'єрний розряд
активне керування потоком
генератор плазми
плазмовий актуатор
граничний шар
дипломна робота
Дата публикации: дек-2021
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Matvienko V. Boundary layer control system design for ultralight aircraft wing based on plasma actuators. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 87 p.
Краткий осмотр (реферат): This master thesis is devoted to development of aircraft active flow control device for ultralight aircraft to increase flight performances for increasing controllability and aerodynamic characteristics during take-off and landing. In the work was performed analysis of aircraft active flow control device performances using experimental methods. Optimization of aerodynamic performances using ANSYS fluent and XFLR5. SolidWorks software used for modeling and strength analysis of aerodynamic scales. It is proposed new design of boundary layer control system for ultralight aircraft, designed a new aerodynamic scales for plasma actuator investigations. Practical value of the work is that developed, assembled and tested equipment for further study of plasma actuators. Made suggestions to improve aerodynamic performances of ultralight aircraft on which active flow control system may be installed without making changes in the basic structure.
Дана магістерська робота присвячена розробці пристрою активного керування потоком для надлегких літаків з метою покращення льотних характеристик для покращення керованості та аеродинамічних характеристик при зльоті та посадці. У роботі аналізуються характеристики пристроїв для активного керування потоком літальних апаратів експериментальними методами. Аеродинамічна оптимізація за допомогою ANSYS Fluent і XFLR5. Програмне забезпечення SolidWorks використовується для моделювання та аналізу міцності аеродинамічного балансу. Запропоновано нову конструкцію системи керування прикордонним шаром для надлегких літаків, розроблено нові аеродинамічні баланси для дослідження плазмових приводів. Практична цінність роботи полягає в тому, що розроблено, зібрано та випробувано обладнання для подальшого вивчення плазмових приводів. Зроблено пропозиції щодо покращення аеродинамічних характеристик надлегких літаків, які можна оснастити активною системою керування потоком без внесення змін до базової конструкції.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Закієв Вадим Ісламович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55409
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ASF_2021_134_MatviienkoV.pdfMaster Thesis2.3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.