Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55691
Название: Особливості комунікативної сфери підлітків, що захоплюються соціальними мережами
Авторы: Чабан, Анна Вікторівна
Ключевые слова: дипломна робота
комунікативна сфера
підлітки
соціальні мережі
віртуална реальність
Дата публикации: фев-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Чабан А.В. Особливості комунікативної сфери підлітків, що захоплюються соціальними мережами– Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. –50 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність вивчення комунікативної сфери у підлітків, що захоплюються соціальними мережами, набирає обертів, так як все більш доступною стає мережа Інтернет та різноманітні гаджети, і необхідність знань особливостей комунікативної сфери підлітків, що сприяють залученню до соціальних мереж, набуває все більшої значущості. При попаданні підлітків у стресові ситуації комунікативні здібності деформуються. Метою дослідження є – встановити особливості комунікативної сфери підлітків, що захоплюються соціальними мережами. Психодіагностичні методи: тест «Комунікативні вміння» Л. Міхельсона; методика діагностики емпатичних здібностей В.В. Бойко;тест Оцінка рівня товариськості Ф. Ряховського. Емпіричне дослідження базувалося на порівнянні двох груп підлітків. Встановлено, що в експериментальній групі (серед підлітків, що захоплюються соціальними мережами) більше виражена залежна поведінка в спілкуванні та менше – комунікативна компетентність, а в контрольній переважає агресивний тип спілкування. Рівень вираженості товариськості практично однаковий в обох групах. Також встановлені відмінності у вираженості емпатії в експериментальній та контрольній групах: у експериментальної групи більше розвинена здатність до ідентифікації. В контрольній групі більше виражені емоційний таінтуїтивний канал емпатії та проникаюча здатність емпатії. Статистичний аналіз показав, що для підлітків, які захоплюються соціальними мережами, властивий менший рівень розвитку комунікативної компетентності та емоційного каналу емпатії, проте ідентифікація розвинена краще.
Описание: Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: кандидат психологічних наук, доцент Вашека Тетяна Володимирівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55691
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Чабан А.В.pdfДипломна робота з пояснювальною запискою625.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.