Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJianwei, Liu-
dc.contributor.authorЦзяньвей, Лю-
dc.date.accessioned2022-07-01T10:34:16Z-
dc.date.available2022-07-01T10:34:16Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationJianwei L. Preliminary design of a mid-range aircraft with 134 passenger capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 71 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55718-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівнаuk_UA
dc.description.abstractThis diploma work considers a mid-range aircraft with a capacity of 134 passengers. In the work was performed the analysis of prototypes, the most advanced technical decisions and engineering calculations to get the technical data of designed aircraft. In special part, it is about the concept design of automatic lift aircraft luggage rack. Automatic lifting aircraft luggage rack can improve the boarding efficiency of passengers and to provide ensuring of flight safety by minimizing the time for boarding, by reducing the loads on hinges of luggage rack of storage bins, to delete failures from not correct operation of storage bins. The results of the work could be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractВ дипломній роботі розглянуто середньомагістральний пасажирський літак для перевезення 134 осіб. В роботі проведено порівняльний аналіз літаків-прототипів для вибору найбільш обґрунтованих технічних рішень, а також інженерні розрахунки для отримання основних параметрів проектованого літака. В спеціальній частині розроблено концепцію механізму підйому ручної поклажі з завантаженням в полку для багажу. Автоматична підйомна полка для ручної поклажі дозволяє мінімізувати сили та час на посадку пасажирів, зменшити пошкодження від того, що пасажири не завжди знають як ними користуватись, а отже, і полегшити роботу стюартам. Результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectluggage rackuk_UA
dc.subjecthingeuk_UA
dc.subjectпасажирський літакuk_UA
dc.subjectаванпроектuk_UA
dc.subjectкомпонування пасажирської кабіниuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectполиця для багажуuk_UA
dc.subjectшарнірuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePreliminary design of a mid-range aircraft with 134 passenger capacityuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект середньомагістрального літака пасажиромісткістю 134 осібuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2022_134_LiuJianwei.pdfBachelor Thesis2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.